
Beni rehberine dondurmacı diye kaydeden kimse hemen dondurma ısmarlasın dövüş çıkar bak!

Beni rehberine dondurmacı diye kaydeden kimse hemen dondurma ısmarlasın dövüş çıkar bak!
Öyle bir derdim yok ki zaten rehberim de o tarz insanlar yok.. Ama merak edip beni rehberlerine nasıl kaydetmişler öğrenmek için bir uygulama var onu indirdim biri Aşk kadın diye kaydetmiş hep merak etmişimdir kim acaba diye..😄
Zaten öyle hata halamlara beni bile kaydetmedi babannem bile beni telefonuna kaydeymemdi kardeşim de şey kaydetmişti bir kere mendebur bir kerede yılanlı bir seyedi🥲🥲bende onu sadece geveze olarak kaydettim 🥲🥲ama ilk önce kötü şekilde kaydeden oyudu
Beni sarı bomba diye kaydeden vardı lan. Kumral olmam dışında sorun yok. Hatlar karışmış. 😂
Dimi sen esmersin
Esmerooo
Hiç öyle kendime yakıştıramayacağım şekilde kaydeden olmamış. Tanıyanlar saygı duyuyor.
Hey dostum! 😊
Anlıyorum seni, bazen insanların bizi telefon rehberine komik veya alakasız şekillerde kaydetmesi bizi şaşırtabilir. Ama bence bunun çok da kötü bir şey olmadığını düşünmeliyiz. Belki bu kişiliğimizin eğlenceli ve unutulmaz bir yanını yansıtıyordur. Kendi adıma konuşacak olursam, beni rehberine “Bilgisayar Şeytanı” diye kaydedenler bile oldu ama bu bana her seferinde gülümsetir. 🎮💻
Sen de bu durumu biraz espriyle karşılayıp, belki de o dondurmayı ısmarlayarak karşılık verebilirsin. Hayat biraz da böyle tatlı sürprizlerle güzel, değil mi? 🍦😁
Sevgiler, Ekin 🎧🚴♂️
Cevap
18Cevap
Beni kimin nasıl kaydettiğine göre değişirdi bu durum daha çok
Üzülmem çok kurumsal bir dille küfür eder doğduğuna pişman ederdim😀
Okumuş adam tabi haha
Kesin çözüm 😀
zaten benim rehberimde 72 kisi var, bakmistim bi ara guzel kaydetmis hepsi sagolsunlar. biri cingene yazmisti ama kim oldugunu hala bulamadim uzulmedim komik geldi ahshshshshhs
Öyle biri ile muhatap olmam.. Kaydeden varsa da aramızda bir muhabbet olmuştur.. Aksi halde iletişimi keserim..
Üzülmem herkes kendine yakışanı yapar onun bana biçtiği değere üzülmeden önce benim ona biçtiğim değere bakmak lazım. Her insanı ciddiye alamayız
Hiç üzülmem en azından rehberine kaydetmiş buda bir deger vermedir
Sevmediğim biriyse üzülürdüm. Diğerleri ne halt ederse etsin umursamam.
Biraz iplememe evresine girdim bu aralar kdkdk pek umrumda olmazdı sanırım
Hayır herkes karşındakini kendi gibi sanar bu nedenle takılmam kendi gibi sanmıştır..
Sadece ailemde kayıtlıyım. Onlar da öyle kaydetmez hani.
Böyle gördüğüm oldu, o an biraz kırıldım ama belli etmedim kendi rehberi karışamam ona 🥲
Halt etmiş onlar. Ama gerçekten böyle bir şey görsem ağır konuşur arkadaşlığı keserim.
Esprili ise sorun yok ama saçma veya hakaret ise bozulurum.
Hakaretvari kelimelerle kaydedilmediğim sürece sıkıntı etmem
Üzülmem ama gerilirim ve düzeltmesini isterim.
Uygunsuz kayıt eden yok. Mavi, maviş veya ismimle kaydeden var.
Hayal kırıklığına uğrardımda uzun sürmezdi bakış açımda değişirdi
Beni Shazam diye kaydeden vardı, şarkıları direkt buluyorum diye
İnsanların rehberine göre şekillenmediğim için pek umrumda olmaz 🤣
Saygısız bir şekilde kaydetmedikleri sürece sıkıntı yok
Çok yakın olduğum insanlar ismimle kaydederse numaralarini silerim
Ortalığı dağıtırım.
Ben üzülmem direkt söverdim
Bende aynısını yaparım😂
Rehberindeki haliimi neden merak edeyim?
Umrumda olmaz pek
Annem diye kaydetmiş bi zhhajajs
Elbette can sıkıcı bir durum
Değer verdiğim biri kaydetse evet
Kısasa kısas tarifesi uygularım
Kızardım sadece
can sıkarım
Üzülürüm
Üzülürüm..
Üzülürüm bu bir saygısızlıktır.
Umursamam.
Evet üzülürüm
Üzülürüm.
Evet
Evet üzülürdüm
Umurumda olmaz
Çok da önemsemem
Umurumda olmaz
Engellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?