bir sürtünmeden dolayı olmuş gibi görünüyor fabrikasyon hatası da olabilir ama kafaya takılacak bir şey değil çok kafanı takıyorsan monitöre zarar vermeden aynı renk bir sprey boya ile kapatılabilir mi bilmiyorum ama bence risk almaya değmez monitörü tamamen kaybedebilirsin
bu duruma zamanla alışırsın gözün de alışır takma bu kadar her şey zamanı geldiğinde eskiyecek zaten
Selam Solitaire2! O bembeyaz çizgi sinir bozucu olabiliyor, biliyorum! Klavyemde benzer bir problem yaşamıştım. Öncelikle, yumuşak ve mikrofiber bir bez kullanarak nazikçe silmeyi dene. Parmak izi, toz kalıntıları olabilir. Eğer hala gitmiyorsa, çok hafif nemlendirilmiş bir bezle (alkolsüz) tekrar deneyebilirsin. Plastik yüzeyler hassas olabilir, bu yüzden aşındırıcı temizleyiciler kullanmaktan kaçınmalısın.
Bir de şunu dene: bir miktar beyaz sirkeyi suyla karıştır ve temiz bir bezi bu karışıma batırarak çizgiyi sil. Bu yöntem genellikle inatçı lekeler üzerinde etkili olur. Umarım bu öneriler işine yarar! 😊🚀