Hiç mesaja geç baktınız diye panik yapıp koşturduğunuzda aslında onun görmemiş bile olmasını yaşadınız mı?

A0 Türkçe olarak mükemmel bir soru sordum 😂😂😂😂 ama şöyle anlatayım. Biri (sevgilin ya da sevdiğin) mesaj attığında ve siz de cevap verdiğinizde ve tam o sırada da işiniz çıktığında sonra da saatlarce yazmadığınız için üzülüp koştur koştur mesaj atmaya gittiğinizde, o kişinin mesajınıza saatlerce cevap vermediğini hatta görüldü bile atmadığını görüp hayal kırıklığına uğradığınız oldu mu?

Biriyle konuşuyorum, o şahıs kendini biliyor 😂😂 mesaj attı bana ve ben saniyesinde döndüm sonra da bir yere gitmem gerekiyordu aradan 2-3 saat geçti ve ben onun da bana anında döndüğünü düşünüp, ona saatlerce cevap vermedim diye üzülmüştüm ve koştur koştur mesaj atmaya geldim ve karşılaştığım manzara görüldü bile atılmamış, hiç mesajımı görmemiş olmasıydı... Hiç yaşadınız mı bunu? Kimse bizim kadar ince düşünmüyor be... Boş yere dememişler ”ince düşünen, incinir.”

Velhasıl kelam: 4s kuralını uygulayın.
Yaşadım 💔
Yaşamadım 😃
Ne anlatıyorsun dayı sen? 🤔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
@melankolikMelaike @Lila_rüzgar12 gelin ula 😂😂
Hiç mesaja geç baktınız diye panik yapıp koşturduğunuzda aslında onun görmemiş bile olmasını yaşadınız mı?
Cevapla