Keşke hiç Facebook, instagram gibi sosyal ağlar olmasa. Herkes dışarda tanışsa sosyalleşse arkadaş olsa. Guzel olmaz mıydı?

Herkes bağımlı herkes telefona gömülü
Keşke hiç Facebook, instagram gibi sosyal ağlar olmasa. Herkes dışarda tanışsa sosyalleşse arkadaş olsa. Guzel olmaz mıydı?
Keşke hiç Facebook, instagram gibi sosyal ağlar olmasa. Herkes dışarda tanışsa sosyalleşse arkadaş olsa. Guzel olmaz mıydı?
Cevapla