Benim çalıştığım gün çok fazla zamanım olmuyor da. Sizlerden de alırım bi yanıt...

Benim çalıştığım gün çok fazla zamanım olmuyor da. Sizlerden de alırım bi yanıt...

ilk tuşlu telefonu aldıgımdan beri sosyal medyadayım ✨😂Sanırım 6 sınıftaydım
Eski sosyal medyacilardan kim kaldı ki 😅
😂😂😂ilk tuşlu telefon ve pc aldım ozman face vardı msn vardı
Daha da önemlisi msn aşkım şarkısı vardı hahaha 😅
Sorma sorma herşeyi unuturum onu asla 😂😂😂😂
sen nerdenbiliyon
Yaşlarımız birbirine yakın 😅
Kafamiza göre genelde
Ben de uzay üssüne gore olduğunu düşündüm, teşekkürler görüş için
Cevap
8Cevap
Ben her zaman takılıyorum işsizim zaten
Farketmiyor ne zaman müsait olursam ozaman giriyorum çalıştığım zamanlarda daha çok giriyorum galiba
Oluyor öyle bazen
Evet işim masa başı işi olduğu için Girne fırsatım da rahat oluyor
Benzer durumdayız
🤗🤗
Zamana bagli amasyada
Çok fazla takılmıyorum
Tatil günlerinde
Hiç girmem tatil zamanları
Her gün.
En çok?
Aslında neredeyse aynı. Ben çalışırken de rahat olduğum için girip vakit geçiriyorum özellikle burada. Ama tabii doğal olarak haftasonu 1-2 saat daha fazlam oluyor.
Çok güzel
Canım sıkıldıkça.
Tatil
Tatil günlerde hep buradayım
Hep burdayız
Bazı boş zamanlarda
çalıştığım.
Aa genelde çalıştığında insan zaman bulamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar