Yaşı 43 bir KS dayısı olarak çıkarın telefonları diyorum, telefonunu çıkar bakalım? 🤣?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Öncelikle ksde 9. Yıla girmiş 8 yılı burada yaşlanmış birisi olarak dayı demeyin ln bana aaa 60 olak kabul ederiz. 😎

Ajanınızım ben sizin dayınız değil madem dayı dediniz çıkarın telefonu çıkarın. 📱📞

Dırım dırım dırım dayıtıs dayıtıs dayıtıs 🤪
#aynadakiajan
Yaşı 43 bir KS dayısı olarak çıkarın telefonları diyorum, telefonunu çıkar bakalım? 🤣?
Yaşı 43 bir KS dayısı olarak çıkarın telefonları diyorum, telefonunu çıkar bakalım? 🤣?
Cevapla