Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?

18 yasindayim hocam kendim blenderda gelisiyorum aba alanim grafik tasarim ve video animasyon temel seviyenin biraz ustunde biliyorum.

Renk isik ayarlaribi az cok yapabikiyorum unitye ya da unreal engineye atip karakter ile oynatmak istiyorum valla cok sevdim bu kendi evimiz bir kismini yaptim bu iste gezebilinecek esyalar toplanabilecek bir sey yapacagim.

Amac eglenmek cunku yaparken cok egleniyorum.

Su anlik 2 oda var dis cevreyide nodelleyecegim hem hazir hemde kendi yaptigim modeller ile

Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Bu kalitede acik dunya oyununu oynarmiydiniz?
Cevapla