Sizce bataryayı ben mi sökem telefon cu mu söksün taksın iyi işçilik yapar mı birde ilk defa vercem tamire 2024 model iphone 8 i?

neden olabilir böyle sizce iphone 8 imin şarjı bazen 20 ye düşünce bazne yüzde 40 olunca bazen yüzde 15 iken bazen yüzde 10 iken cihaz kendini kapatıyor? güçlenmiş batarya mı almam lazım kapanma sorunu için 1800 volt yerine 2 220 volt yoksa şarj algılama emitörü mü arızalı sizce kendim mi tamir edeyim batarya kiti alıp telefoncu 950 tl dedi güçlenmiş batarya tamir kiti 750 tl internet de tamir ücreti vermezsem kendim yapsam 200 tl karlı oluyorum sizce kendim takayım mı yeni bataryayı KS ailesi yardımcı olun acil?

Sizce bataryayı ben mi sökem telefon cu mu söksün taksın iyi işçilik yapar mı birde ilk defa vercem tamire 2024 model iphone 8 i?
Cevapla