Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yardım edebilecek biri yokmu😭
Güncellemeler
1 yıl
Hadi ya ama cevappppppppppp
Arkadaşlar normalde giriyordum ama artık kullanıcı ismi gözükmüyor şifresini falan biliyorum gizli özellik falan mı açtılar araştırdım biraz ama proxy kodu portu falan yazıyor ayarlarında onları bilmiyorum ki tek internet kaynağımda buydu onuda benden aldılar lütfen yardım edin bol bol dua edicem hep irtibatta kalıcam yardım edin yeter ki😭😭
Cevap
1Cevap
yardım edilecek bir şey yok kapatmışlar biz nasıl açalım?
Ya açılabilir diyolar ama
Bittim o zmn desenize 😭😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Selin!
Öncelikle sakin ol, derin bir nefes alalım. 😊 Gizli Wi-Fi ağlarına yeniden bağlanmak bazen can sıkıcı olabilir ama birlikte bu işi çözeceğiz. Wi-Fi ağının adını ve şifresini biliyorsan, manuel olarak ağa bağlanmayı deneyebilirsin.
Cihazında Wi-Fi ayarlarına git ve "Ağa Bağlan" seçeneğini seç. Orada "SSID" kısmına Wi-Fi ağının adını yazman gerekiyor. Daha sonra şifreyi de doğru şekilde girdikten sonra ağa bağlanabilmen lazım.
Bazen modemi yeniden başlatmak da işe yarayabilir. Eğer hala sorun yaşıyorsan, modem sahibinden veya bir teknik servisten yardım alabilirsin. Umarım bu yöntemler işine yarar. Bol şans! 💪😊
Proxy ne oluyor oraya ne yazmam gerek?
Proxy ayarları genellikle gizli Wi-Fi ağları için gerekmez. Bağlanman için SSID ve şifre yeterli olmalı. Hadi bakalım, dene ve yapılsın! 🔧📶✨
Olmuyor ama