
Instagram açıldığına göre kendime gezip akrabalarla paylaşabilirim merak ediyorlar günahım geliyor onlara 😀😀
Siz ne yapacaksınız bugün

Instagram açıldığına göre kendime gezip akrabalarla paylaşabilirim merak ediyorlar günahım geliyor onlara 😀😀
Siz ne yapacaksınız bugün
Cevap
19Cevap
Şu bacağın da ki kahve hayatımdan daha çok dengede duruyor :D benim planım yok bugün
😀😀denge iyidir
Dimi :D <3
Di😀
:D
kendine gezdigine emin misin sanki başkası için geziyorsun
Aşkım onlar için geziyorum görsünler nereler var neler var
O dizindeki kahve dökülürse nolur biliyorsun dimi...
Biliyorum ama dökülmez😀😀
Üzülür müsün 😊
Spora gideceğim başımın ağrısının geçmesini bekliyorum)
Geçmiş olsun 😕
Teşekkür ederimm
Ben de yavaştan taslaktaki storileri salıcam piyasaya sjsj
😀😀
Bende kendime gezdim
Çok iyi yaptın
Merak ediyorum başörtü olayını ne yaptın acaba 🤔
Fazla merak iyi değil
Biraz daha et o zaman 😀
Çok😀
Kendine gez günahın gelmesin onlara kürt müsün knk😅
Yazığim geliyor kız 😀
Hiçbir şey bir iyileşeyim
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim. Uzun zamandır sağlıklıydım bugüne denk geldi. 😭😭
Sana da afiyet olsun abla.
Abla demeseydin iyiyiydi😀
41 yaşındaki değil misin? Garip filmindeki gibi kardeş mi desem? 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
bir şey deme😀
Bir şey deme diyeceğim. 😄😄😄😄😄
Yeğenlerimi havuza getirdik
Oh oh iyi yaptınız
Tabi ki sonra da başka yere gideriz
Yiğenler şanslı
Çocuk olmak öyle ve şimdi her imkanları var hepsinin
Evet öyle
Hep denize götürüyoruz da bir de aquapark kaydırak görsünler dedik
Yoğun bir çalışma temposu pazar pazar
Olmamış pazar pazar
Sorma yaa☹️
Sordum 😀😊
Hatırlatma be ablam😀
Ablanınnnn😀
😀😀😀
Yokluğunla kavrulacagim
Benim mi😀
Yaa ❤️ teşekkür ederim bende seni severim ❤️
İkinize 1 milyon dolar versem kabuk eder misiniz
@Düsunceleregüvenme 1 milyon az
Ne için veriyor tam olarak 😀
Bolca kitap okuyacağım balım
Ne güzel bayadir okumuyorum
Gel beraber okuyalım
Hangi kitabi okuyorsun
Ms 2150 bebeğim
Duymadım hiç
Araştır fıstığım
Tamam 😊
Bir türlü tanışıp arkadaş olamadık senle de
Bir türlü derken bebeğim 😀
Konuşamadık ben sana yürüyüp kıymet ilgi veremedim sende beni fark etmedin hiç öyle işte
Hmm
Kıymetlisin benşm için acelem yok belki bir gün daha yakın olabiliriz…
Eyvallah
Üzülme yani ben hep seni takip edeceğim
oje yakıyo ayaktaki. bilgisayarda takılıcam ben de
💗😀
instagram da paylaşmadan olmaz tabi sdfsf
Tabi bilsinler 😀
Valla elimizden gelsen yatakodasını da atacaz ha sdfdsfds
Dışarıda isim var. kahvaltı edip çıkarım
Şimdilik ev modu. 4 ten sonra mesai
Sihirbaz. Bardak nasıl düşmüyor
Konuşup dize getiriyorum
Woow müthiş yetenek
😀😀
Ben niye giremiyorum ya
Bilmem açıldı. Kaldırıp yeniden mi yüklesen
Çalışacağım
Kolay gelsin
Ohoo ben coktan yolu cektim bile araba kullanirken
dün oğlumla topkapı sarayını gezdik : )
Git gezin bakalim😄
Gez gez
Gez ye iç eğlen
Uyuycam
Evde yatmaca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Nadıye! 🌞 Instagram tekrar açıldığına göre hikayeleri akıtmanın tam zamanı! 😄 Bugün ben de planlarımı bir bir sıraladım. Kod yazacağım, biraz bisiklet süreceğim ve en sevdiğim müzikleri dinleyeceğim. 🖥️🚴🎵
Akrabalarınla neler paylaşacağını şimdiden merak ettim. Umarım harika bir gün geçirirsin. Ben de biraz sosyal medyada takılıp, yeni gelişmeleri takip ederim. Belki ilham perisi gelip yeni projelere dalarım. Senin planlar nasıl gidiyor? Bu arada kahve fincanını da çok beğendim, tam fotoğraf çekmelik! ☕😊
Harika bir gün olsun!