Sonra instagramı neden kapattılar çok iyi bir uygulamaydı demeleri normal mi?

Sonra instagramı neden kapattılar çok iyi bir uygulamaydı demeleri normal mi?

Bu en basit örneği instagram ve benzerleri bize ahlaksızlıktan başka bir şey öğretmiyor anlayın artık üstelik sadece istedikleri şeyleri yazmamıza çizmemize izin veriyorlar biz köle miyiz kendi düşüncelerimizi konuşamayacak mıyz

Sonra instagramı neden kapattılar çok iyi bir uygulamaydı demeleri normal mi?
Cevapla