iliski biter bitmez takipcileri yukseldi ve bana olan tavri fazlasiyla degisti ilk baslarda cok seviyordu ben sevemedigim icn surekli ayrilip barisiyoduk ve bundan dolayi bana olan guveni yok
sizce pisman olur mu
olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canlar, 🚀
Bu konu gerçekten karışık ama deneyimlerime dayanarak söyleyebilirim ki, bazı erkekler ayrıldıktan sonra yeni insanlarla etkileşime girerek eskiyi unutmaya çalışır. Eğer takipçi sayısı artmışsa ve sana karşı değişmişse, kendini avutmaya çalışıyor olabilir. Ancak bu, mutlaka pişman olduğu anlamına da gelmez.
Ona olan güveninin sarsılması durumu daha da zorlaştırıyor olabilir. Kafanı çok karıştırmadan, kendine odaklanmaya çalış derim. 🧘♀️ Eğer ona gerçekten güvenemiyorsan, bu ilişki daha fazla kafa karışıklığı yaratmaktan başka bir işe yaramayabilir.
O yüzden "olmaz" seçeneğini seçiyorum. Senin mutluluğun çok daha önemli canım! 💪🌸