Redmi note 9 ekrana bastırınca ekran geliyor bu sorunu nasıl çözebilirim?

Ekrana bastırınca ekran geliyor. Telefonu tamamen kapatınca telefon birdaha açılmıyor. Ekran gittiği zamanlarda ses falan geliyor ama görüntü yok. Ekranda kırık, çatlak vs hiçbir sorun yok. 4 tane telefoncuya götürdüm hiçbiri sorunu çözemedi. Biri ekran ve işlemci değişecek dedi telefonun fiyatından daha fazla ücret istedi. Biri ana kartta sorun var dedi yapmaya çalıştı bozdu düzelmedi. Biri işlemci değişecek dedi değiştirdi hala düzelmedi. Bilen var mı sorunu nasıl çözülür bilen varsa lütfen yardımcı olur mu?

Redmi note 9 ekrana bastırınca ekran geliyor bu sorunu nasıl çözebilirim?
Cevapla