Ne zaman bir şeyler yapsam telefonum kendi kendine internet bağlantısını kesiyor ayarlara girip yeniden bağlıyodum, otomatik bağlanma seçeneği açık. Bütün ağları unut seçeneğine basıp tekrardan internete bağlandım ama her defasında böyle oluyor.
Bodrum katta olduğum için telefonum çekmiyor ondan kaynaklı olabilir mi acaba?
Bilen biri varsa lütfen yazabilir mi oyun ortasında kesiliyor kafayı yiyorum
Bodrum katta olduğum için telefonum çekmiyor ondan kaynaklı olabilir mi acaba?
Bilen biri varsa lütfen yazabilir mi oyun ortasında kesiliyor kafayı yiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Fabrika ayarlarına dön gadası
İşe yarar mı? Telefonumdaki fotoğraflar silinecek ama onu nasil yapacağım :/
Yedekle bi zahmet
Modem menzili düşüktür, eğer modeme yakınken bağlantı kesilmiyorsa modem kaynaklı. Kesiliyorsa yine modem kaynaklı olabilir, o cihazla farklı wifilere bağlanman lazım.
Güncelleme yap ya da telefonunu sıfırla
Güncelleme yaptım yine aynı
O zaman sıfırla. Fabrika ayarlarına geri dön.
Muhtemelen çok ısınmaktan yapıyordur
Telefoncu var mı aramızda Belki onlar bilir
Atim ben
Neyi?
İstedifini
niye erkeklere
Siz daha iyi anlıyorsunuz yazılım kodlama teknoloji ve internet konusunda, kadınlar da iyi ama geneli erkek