Teknoloji ve sosyal medyanın hayatımıza etkileri hakkında ne düşünüyorsunuz? İyi mi kötü mü?

Günümüzde teknoloji ve sosyal medya hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldi. Çoğumuz günün büyük bir kısmını telefonlarımızda veya bilgisayarlarımızda geçiriyoruz. Teknoloji ve sosyal medya sayesinde bilgiye daha hızlı ulaşabiliyoruz, sevdiklerimizle iletişim kurabiliyoruz ve yeni şeyler öğrenebiliyoruz. Ancak, bu durumun bazı olumsuz yanları da var. Sosyal medya bağımlılığı, mahremiyet ihlalleri ve dijital dünya ile gerçek dünya arasındaki dengenin kaybolması gibi. Sizce teknoloji ve sosyal medyanın hayatımıza etkileri genel olarak iyi mi yoksa kötü mü?

Teknoloji ve sosyal medyanın hayatımıza etkileri hakkında ne düşünüyorsunuz? İyi mi kötü mü?
Teknoloji ve sosyal medyanın hayatımıza etkileri hakkında ne düşünüyorsunuz? İyi mi kötü mü?
Cevapla