Arkadaşımın telefonunu açmıyorum. Zır zır arıyor. Napabilirim?

Ben işimi mesajlaşarak halleden bir insanım. Arkadaşım ise görüntülü arar 3 saat konuşur. Öyle biri. Benim telefondan nefret ettiğimi bildiği halde günde 20 kere arıyor. Arayınca direkt mesajla dönüyorum. Sadece görüntülü konuşma veya sesli konuşma istemiyorum diye kız bana sen bir karaktersizsin. İiğrenç bir insansın. Sana verdiğim değere lanet olsun diye bana atarlandı. Ben de hayatımdan çıkardım. Şimdi doğum günü mesajı atmış. Görüldü attım. Yine lanet etti engelledi. Sizce bu durumda ne düşünmeliyim?

Arkadaşımın telefonunu açmıyorum. Zır zır arıyor. Napabilirim?
Cevapla