Bir tane uygulama var eski sürüm cihazlarda açılıyor nasıl kendimde actirabilirim?

Bir tane evlilik sitesi arkadaşlar normalde numaraya kod gondermiyordu öyle bir özellik gelmiş. Ama eski sürüm cihazlarda girince direkt açılıyor kod istemiyor nasıl actirabilirim kendimde nasıl eski sürüme cekebilirim?

Güncellemeler
1 yıl
Nasıl telefonumu eski sürüm haline getirebilirim
Güncellemeler
1 yıl
Benim için açabilecek var mı
Bir tane uygulama var eski sürüm cihazlarda açılıyor nasıl kendimde actirabilirim?
Cevapla