İnternet & Teknoloji Instagramda konuşma kısmında kameranın yanındaki o şey ne için? _Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Sesli konuşmayı demiyorum , bayrak gibi olanı diyorum. Instagramda konuşma kısmında kameranın yanındaki o şey ne için? Cevapla Instagram Soruları Kamera Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Arama biri diğeri kaydetme sanırım 0 0 Yorumla
m Kauren Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl İşaret bayrağı, ben değer verdiğim biriyle konuşurken ona basıyorum, sohbetten çıkınca mesajlar bölümde kendisini görüyorum. 1 0 Yorumla
s LastGuest Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 355 cevap paylaştı. Report işareti o. Şikayet etmek istiyorsan onu kullanabilirsin. 0 2 Yorumla _Güneş____00 1 yıl Dün bastım ne olduğunu anlamak için de hiçbir şey olmadı. Yorumla s LastGuest 1 yıl Garip Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Öyle bir yer olduğunu şimdi gördüm jsjs gidip bakicam 0 3 Yorumla u inciitanesiii 1 yıl Ben de öyle bir yer cikmadi Yorumla _Güneş____00 1 yıl 🙄🙄telefonun markasına göre değişiyor mu acaba Yorumla u inciitanesiii 1 yıl Herkese gitmiyor özellikler banada genelde geç gelir jsjs Yorumla
MrLonely06 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Sosyal medya kullanmıyorum, fikir yürüterek söylüyorum ki önemli kişiyi kaydetmek olabilir mi? 0 2 Yorumla _Güneş____00 1 yıl Öyle diyorlar Yorumla MrLonely06 1 yıl 🙂 Yorumla
terenzi Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% 1 yıl Arama biri diğeri kaydetme 0 3 Yorumla _Güneş____00 1 yıl Kaydetme olanı sormak istedim. Teşekkür ederim.🙄 Yorumla _Güneş____00 1 yıl 😊 Yorumla terenzi 1 yıl Rica ederim Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Rapor et şikayet et değil miydi ya 😂🤣 0 0 Yorumla
sessiztospa Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 84% 1 yıl Yeni geldiyse bilmem. Dondurdum instayi 0 0 Yorumla
ateslialper06 Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 409 cevap paylaştı. Şikayet etme şeysi, raporlama 0 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Sesli konuşma 0 1 Yorumla _Güneş____00 1 yıl Diğerini sordum da demişler Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 822 cevap paylaştı. Sesli konuşma 0 7 Yorumla _Güneş____00 1 yıl Diğer yanındaki Yorumla Tuna8830 1 yıl Engelle sanırım Yorumla _Güneş____00 1 yıl Denedim, değil. Yorumla Tuna8830 1 yıl Bir bakayım ney miş Yorumla _Güneş____00 1 yıl Kaydetme demiş arkadaş yorumda, dene bir. Yorumla Tuna8830 1 yıl Bende baktım kayıt etmeyi miş Yorumla _Güneş____00 1 yıl Anladım teşekkürler 😊 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Şikayet etmedir 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. İşaret 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Arama biri diğeri kaydetme sanırım
İşaret bayrağı, ben değer verdiğim biriyle konuşurken ona basıyorum, sohbetten çıkınca mesajlar bölümde kendisini görüyorum.
Report işareti o. Şikayet etmek istiyorsan onu kullanabilirsin.
Dün bastım ne olduğunu anlamak için de hiçbir şey olmadı.
Garip
Öyle bir yer olduğunu şimdi gördüm jsjs gidip bakicam
Ben de öyle bir yer cikmadi
🙄🙄telefonun markasına göre değişiyor mu acaba
Herkese gitmiyor özellikler banada genelde geç gelir jsjs
Sosyal medya kullanmıyorum, fikir yürüterek söylüyorum ki önemli kişiyi kaydetmek olabilir mi?
Öyle diyorlar
🙂
Arama biri diğeri kaydetme
Kaydetme olanı sormak istedim. Teşekkür ederim.🙄
😊
Rica ederim
Rapor et şikayet et değil miydi ya 😂🤣
Yeni geldiyse bilmem. Dondurdum instayi
Kaydetme işine yarıyor
El sallama butonu gibi 😀
Şikayet etme şeysi, raporlama
Sesli konuşma
Diğerini sordum da demişler
Sesli konuşma
Diğer yanındaki
Engelle sanırım
Denedim, değil.
Bir bakayım ney miş
Kaydetme demiş arkadaş yorumda, dene bir.
Bende baktım kayıt etmeyi miş
Anladım teşekkürler 😊
Şikayet etmedir
Canlı yayın olabilir
Kaydetme
Şikayet butonudur.
İşaret
Kaydet olması lazım