İnternet & Teknoloji Hiç birine yazmamanız gereken bir mesaj yazdınız mı? aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yanlışlıklaaa Güncellemeler1 yıl Ne yazdınız mesela? Hiç birine yazmamanız gereken bir mesaj yazdınız mı? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Yazmadım yok. 0 0 Yorumla
Bulutsencer Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 300 cevap paylaştı. Evet ınstigram da yazışırken aynı anda bi is arkadaşı yazdı ona yazmisim rezil oldum 0 0 Yorumla
ateslialper06 Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 409 cevap paylaştı. He ya işyerinde üst füzey yöneticimin olduğu gruba yazmıştım onla alakalı kötü bir şeyi snsjdjd 0 9 Yorumla aloneenolaa 1 yıl Obaa ne dedi Yorumla ateslialper06 1 yıl Görmeden arkadaşlar qrayıp uyardı Allahtan Yorumla aloneenolaa 1 yıl He iyi bari ne yazmıştın ki Yorumla ateslialper06 1 yıl Adama bak ya çok saçma, biz deyince çok oluyor gibi bir şeydi djejdjd Yorumla aloneenolaa 1 yıl Kötü bi şey değilmiş allahtan wjsjw Yorumla ateslialper06 1 yıl Yok acayip kötü, çok aşırı egoludu yönetci gebertirdi bemi dmsndn Yorumla aloneenolaa 1 yıl Olsun içinde mi kalsındu Yorumla ateslialper06 1 yıl Diğer gruptan yazaydm yine kalmazdı djejdjdb grupları karıştırdım Yorumla aloneenolaa 1 yıl He olsun Yorumla
Regnanspiritus_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Yanlışlıkla değil bilinçli olarak yazdım. 0 4 Yorumla aloneenolaa 1 yıl Ne yazdın be Yorumla Regnanspiritus_ 1 yıl Asla olmayacağını bildiğim birinin üstüne gidip yavşamıştım. zaten gidecekti :D Yorumla aloneenolaa 1 yıl He geçmiş olsun Yorumla Regnanspiritus_ 1 yıl saol Yorumla
bmergenli Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 97% 1 yıl Ne gibi bir şey mesela?Sanırım yok, yazmadım. 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,5b cevap paylaştı. Cahiliye dönemimde 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yazmadım yok.
Evet ınstigram da yazışırken aynı anda bi is arkadaşı yazdı ona yazmisim rezil oldum
He ya işyerinde üst füzey yöneticimin olduğu gruba yazmıştım onla alakalı kötü bir şeyi snsjdjd
Obaa ne dedi
Görmeden arkadaşlar qrayıp uyardı Allahtan
He iyi bari ne yazmıştın ki
Adama bak ya çok saçma, biz deyince çok oluyor gibi bir şeydi djejdjd
Kötü bi şey değilmiş allahtan wjsjw
Yok acayip kötü, çok aşırı egoludu yönetci gebertirdi bemi dmsndn
Olsun içinde mi kalsındu
Diğer gruptan yazaydm yine kalmazdı djejdjdb grupları karıştırdım
He olsun
Yanlışlıkla değil bilinçli olarak yazdım.
Ne yazdın be
Asla olmayacağını bildiğim birinin üstüne gidip yavşamıştım. zaten gidecekti :D
He geçmiş olsun
saol
Hayır herkese hakettiğini yazarım
Ne gibi bir şey mesela?
Sanırım yok, yazmadım.
Evett
Evet😂😂😂
Evet
Yazdım sağolsun anlayışla karşıladı
Cahiliye dönemimde
Evet