
Gözlemlerinize göre ciddi anlamda değişen hangisi; teknoloji mi, insanlar mı?

Gözlemlerinize göre ciddi anlamda değişen hangisi; teknoloji mi, insanlar mı?
Teknoloji cansız bir varlık, onun bir yetkisi olamaz. İnsanlar iradeye sahip canlılardır. Değişmemek kendi elimizde. Teknolojiyi üreten de insan olduğuna göre insanlar teknolojiyi değiştirdi. Her şeyi mümkün kılmasalardı iradesine yenilen bir çok insan da olmamış olurdu.
Güzel
Günün birinde yapay zekâ gelip insanlara saldırmadı. İnsanlar her zaman üstün ve vazgeçilmez canlı olacaklar, her insanın kendi kapasitesi ve tepkileri farklı, bir yapbozun parçaları gibi, bir insan var bir de insanlık var.. Çok ta endişeye mahal yok.. Yine yönetilen taraf teknoloji olacak..
Tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan çıkar gibi bi soru olmuş Semihh 🤗🤗🤗
Ikiside birbirini değiştirdi diyebiliriz ama en çok teknoloji insanlari değiştirdi
Cevap
18Cevap
Bence teknoloji ve insanlar birbirini değiştir diyebilirim.
İnsanlar günden güne robotlaşıyor. İnsan düşünebiliyorsa özgürdür. Ama şu zamana baktığımız da insanları teknolojik açısından bir köle haline getiriyorlar. Ve bu insanlar bir robottan farksız hale geliyorlar. Zihinleri sadece çalışmaya el verişli oluyor. Ama kendi özel hayatları yok. Bu yüzden insan teknolojinin farkında olmadan kendini değiştirip robotlaştırmasına engel olamadı.
Herşeyin sebebi insanoğludur, mesela önce ormanları yakar sonrada yağmur duasına çıkar, ya da teknolojiyi üretir ve bütün suçu ona yükler gibi.
İnsanlar değişmeye sebep arıyordu. Suç teknolojiye kaldı.
Bence her ikisi de ama teknolojinin değiştirdiği insan daha fazla sanki
Teknoloji insanın içinde uyuyan şeytanı uyandırdı
Burada kimse tepki göstermesin bence insanlar değiştirdi Teknoloji düzgün kullanmasını bilene faydalı ama gereksiz şeylere kullananlar için Olumsuz etkiler bunun örneği hepimiz teknoloji kullanıyoruz ama bazılarımız bağımlı bazılarımız bağımlı değil
İnsanlar teknoloji ilerletti teknoloji insanları ilerledikçe değiştirdi.
Teknoloji çıktı herkes at koşturur gibi yarışmaya başladı reis😂
Valla herkes olduğu hayatı. Dışında gösteriyor yolunda aş🤣
Her şey karşılıklı hocam. İnsanoğlu teknolojiyi geliştirdi, teknoloji insanoğlunu değiştirdi.
İkisi doğru orantılı. Önce insan teknolojiyi geliştirdi, yeniledi ve değiştirdi sonra da teknoloji insanı esir aldı.
Teknoloji insanları değiştirdi hatta esiri yaptı çünkü herkese herşeye kolay ulaşabilirlik sağladı
Her ikisi de karşılıklı olarak birbirini etkiliyor
Teknoloji çok iyi bir şey aslında hayatı kolaylaştıran bir şey kötü yönü ise insanı tembelleştiriyor
Önce teknoloji değişir sonra değişen teknoloji insanları degiştirir
Teknoloji beni değiştirsin rahatsız değilim 😂
Teknoloji insanları değiştirdi. 😂😂
Vallahi insanlar teknolojik bağımlısı oldu. 😂😂
Ben de öyleyim. 😂😂
Teşekkür ederim 😂😂
Teknoloji insanları daha çok değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi.
İkisi de birbirimiz değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi.
İnsanlar bence teknolojiyi değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi
Teknoloji ile birlikte herkes değişti
Teknoloji insanları değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi maalesef.
Maalesef ki teknoloji insanları değiştirdi..
teknoloji insanlığı değiştirdi
Teknoloji insanları değiştirdi bence
Teknoloji insanları değiştirdi
Güzel soru 👍👍
Yapay zeka insana kendini yetersiz hissettiriyor
Teknoloji insanlari degistirdi
Orantili olarak ikiside değiştirdiler
İnsanlar
Her ikiside
Insanlar
İkiside
teknoloji insanları
Teknoloji beni değiştirdi
İkiside değişti
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?