Erkekler, neden tanımadıkları kadınlara mesaj atarlar?

Erkekler, neden tanımadıkları kadınlara mesaj atarlar?

Hiçbirini tanımıyorum ama 100 üzeri mesaj geliyor. Ki bu sadece gizlenen istekler bölümünde, gerisini anlatamam. Bu ne böyle ya? Ya kardeşim tanımadığınız birine niye mesaj atıyorsunuz? Biliyorsunuz ki, kabul etmeyeceğiz! Biraz gururunuz olsun be. Bir durun artık!!!

Erkekler, neden tanımadıkları kadınlara mesaj atarlar?
Cevapla