Ben 4 Yıl Kullanmıştım ve şu an ki kullandığım telefonum 3 yıllık oldu 


Ortalama 3 ila 4 yıl kullanırım. En fazla 5 yıl Samsung Galaxy On7 kullanmıştım. Şu anki Tecno Camon 20 telefonum Ekim'de birinci yılını dolduracak.
Cevap
4Cevap
Eskiden hevesim vardı telefona, her sene değiştirirdim. Şimdi gitti o heves. 4 senede bir falan.
6 yıl kullandığım bir model oldu yani suyunu çıkartırım 😅
düzgün kullanan 3-4 yıldan fazla da kullanır insan gibi kullanmayan 1 ay zor kullanır. Benim max 5 yıl
bozulana kadar kullanirim
2-3 yıl
3 sene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?