26 GB -750 Dk-250 SMS için 440 TL çok değil mi😩? Numaramı taşıyıp geri gelsem değişen bir şey olur mu?

Hazirkartliyim faturalı değilim.
26 GB -750 Dk-250 SMS için 440 TL çok değil mi😩? Numaramı taşıyıp geri gelsem değişen bir şey olur mu?
26 GB -750 Dk-250 SMS için 440 TL çok değil mi😩? Numaramı taşıyıp geri gelsem değişen bir şey olur mu?
Cevapla