Aşagıda yazan mesaja karşılık vermem gerekiyor mu?

Şimdi biz bu mesajı yazan kişiyle ayrıldık yine ayrılmıyordum bana ne it gibi peşimde dolaşıyorsun dedi dünya kadar ağza alınmayacak hakaret etti bende heryerden engelledim t*ktoktan yazmış bu mesajına cevap veriyim mi yoksa cevap vermezsem daha çokmu kudurur ( kimse eşşegim k. ncık demiyor ona sorsan kendinde hiç suç yok )
Aşagıda yazan mesaja karşılık vermem gerekiyor mu?
Aşagıda yazan mesaja karşılık vermem gerekiyor mu?
Cevapla