Şimdi biz bu mesajı yazan kişiyle ayrıldık yine ayrılmıyordum bana ne it gibi peşimde dolaşıyorsun dedi dünya kadar ağza alınmayacak hakaret etti bende heryerden engelledim t*ktoktan yazmış bu mesajına cevap veriyim mi yoksa cevap vermezsem daha çokmu kudurur ( kimse eşşegim k. ncık demiyor ona sorsan kendinde hiç suç yok )
Aşagıda yazan mesaja karşılık vermem gerekiyor mu?
Hiç bir şey yazma. Kötü olanın bedduası kendine geçermiş. Biriside bi ara bana böyle beddua etti 1 ay sonra hem aldatılıp hem de terkedildi. Ben ise çok mutluydum😂Böylelerinin bedduası tutar mı allahını seversen: )
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayyy inşallah buda aldatılır içim öyle bir soğumuş olur ki varyaaa valla Allah görüyor haklıysa bedduası tutsun ama haklı olduğunu düşünmüyorum 😂
Tutmaz üsluba baksana böylelerini iyi bilirim ben bir tek bunlar haklı bir tek bunlar doğru herkes yanlış😂 sonunda hepsi millete beddua ede ede kendisi beter oluyor. Gülüp geçmeni öneririm
Gerçekten seven biri sevgisini belli edecek ya adamın yanındayım adam kafasını çevirmiş kızlara bakıyor niye bende çirkin değilim istesem bende bakabilirdim
Yok o süt kuzusu değil benden intikam almış ben dayımı gördüm diye onun yanından ayrılmıştım oda benden intikam almış nasıl bir duyguymuş ben bir kızım sen bir erkeksin ama aradaki farkı anlayamadı
2 senelik ilişkimiz vardı benim annem ailem biliyordu bunu ama babası bizi gördüğü zaman beni marketin önünde bıraktı koşa koşa babasının yanına gitti benimle boşa vakit geçirdiğini düşündüm ayrıldık ama tabi hakaret falanda vardı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hiç bir şey yazma. Kötü olanın bedduası kendine geçermiş. Biriside bi ara bana böyle beddua etti 1 ay sonra hem aldatılıp hem de terkedildi. Ben ise çok mutluydum😂Böylelerinin bedduası tutar mı allahını seversen: )
Ayyy inşallah buda aldatılır içim öyle bir soğumuş olur ki varyaaa valla Allah görüyor haklıysa bedduası tutsun ama haklı olduğunu düşünmüyorum 😂
Tutmaz üsluba baksana böylelerini iyi bilirim ben bir tek bunlar haklı bir tek bunlar doğru herkes yanlış😂 sonunda hepsi millete beddua ede ede kendisi beter oluyor. Gülüp geçmeni öneririm
😂😂 teşekkür ederim
Cocugun ettiği beddualar inşallah kabul olur
Niye beni ne kadar tanıyorsun da böyle bir şey yazdın
Durduk yere kimse etmez de ondan biliyorum
Tamam peki sen sevdiğin kişiyle dışardasın babanı gördün diye kızın elini bırakıyorsun bu ne demek oluyor
Süt kuzusu
Gerçekten seven biri sevgisini belli edecek ya adamın yanındayım adam kafasını çevirmiş kızlara bakıyor niye bende çirkin değilim istesem bende bakabilirdim
Çok seversen terk edilirsin s3r3fsiZ olursan çok sevilirsin
Yok o süt kuzusu değil benden intikam almış ben dayımı gördüm diye onun yanından ayrılmıştım oda benden intikam almış nasıl bir duyguymuş ben bir kızım sen bir erkeksin ama aradaki farkı anlayamadı
Yani diyeceğim o ki hiçbir şeyi bilmeden direk öyle konuşma kimse eşşegim k. ncık demez sütte leke var onda yoktur
Herkesde bir kirlilik vardır
Yaşadıkça hayat sana öğretiyor
Aman ben bu konuyu kapatalı 1 ay oluyor
İyi de
De si ne
Ben yeni gördüm ;D
Tamam zaten bugün yazmış bu yazıyı 1 aydır yeni aklına gelebilmişim sjsjs
Buna cevap verirsen sende onun gibisin demektir
Direk engelliyim değil mi cevap vermeden
Engellemede kudursun hahha
Yazık etmıs sanaa.. keske benım sevgılım olsan
Neden ayrilmistiniz
2 senelik ilişkimiz vardı benim annem ailem biliyordu bunu ama babası bizi gördüğü zaman beni marketin önünde bıraktı koşa koşa babasının yanına gitti benimle boşa vakit geçirdiğini düşündüm ayrıldık ama tabi hakaret falanda vardı
boş ver o zaman böyle mesajlar atmaya hakkı yok kendi suçunu sana yıkmaya çalışıyo gibi geldi bana
Ay ağzına sağlık defne suçlu kendinde hiç suç yok 😄