İnternet & Teknoloji Instagram hesabını duraklara, minibüslere bırakmak iyi fikir midir? künefeayran Takip Et Yoda Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek adını böyle duyurmak da olabilir mi? Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar kafanız mi güzel? İşletme hesabı ne abazaligi Instagram hesabını duraklara, minibüslere bırakmak iyi fikir midir? Cevapla Instagram Soruları Beğen Paylaş Takip Et
balıkakrepkadını Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kızlar erkekler gibi değil, aç gibi gördüğü her erkeğe saldırmazlar. Dolayısıyla birkaç ergen dışındakilerin ilgisini çekmeyecektir. Yine de istiyorsan dene, nasibin nereden çıkacağı belli olmaz. 1 3 Yorumla Analtıyomdinleee +1 yıl @balıkakrepkadını akreplerin azgınlığını biliyoruz yeme bizi Yorumla balıkakrepkadını +1 yıl @Analtıyomdinleee dünyanın en istekli insanı olsam yine sana azmam, inine hadi Yorumla künefeayran +1 yıl @balikakrepkadini o kadar düşük bir insan değilim. İşletme hesabı. Müzikle uğraşıyorum arkadasim, reklamımi yapıp kendi adımi duyurmak istiyorum Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sen kimsin lan adını duyuruyon hıyar yokluktan nerelere yazıyor tuvaletlerede yaz köprü altlarına abaza 0 3 Yorumla künefeayran +1 yıl Ne abazasi? İşletme hesabı kafan mı güzel Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kıvırma lan Yorumla künefeayran +1 yıl Manyak mısın olum 😂 abazalik yapsam direkt istek atarim bunlan mi uğraşırım, sapığı var şusu var busu var Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kızlar erkekler gibi değil, aç gibi gördüğü her erkeğe saldırmazlar. Dolayısıyla birkaç ergen dışındakilerin ilgisini çekmeyecektir. Yine de istiyorsan dene, nasibin nereden çıkacağı belli olmaz.
@balıkakrepkadını akreplerin azgınlığını biliyoruz yeme bizi
@Analtıyomdinleee dünyanın en istekli insanı olsam yine sana azmam, inine hadi
@balikakrepkadini o kadar düşük bir insan değilim. İşletme hesabı. Müzikle uğraşıyorum arkadasim, reklamımi yapıp kendi adımi duyurmak istiyorum
Sen kimsin lan adını duyuruyon hıyar yokluktan nerelere yazıyor tuvaletlerede yaz köprü altlarına abaza
Ne abazasi? İşletme hesabı kafan mı güzel
Kıvırma lan
Manyak mısın olum 😂 abazalik yapsam direkt istek atarim bunlan mi uğraşırım, sapığı var şusu var busu var