Sevgilimle yeni ayrıldık ben barışırız diye beklerken eski sevgililerini (2 tanesini) takibe almış neden?

Sevgilimle 4 aydır aynı evde, evli gibi yaşıyoruz ikimiz de çalışıyoruz bazen kavga ediyoruz ama ertesi gün barışıyoruz ayrılık söz konusu olmuyordu 2 gün önce ayrılmak istediğini birbirimize iyi gelmediğimizi söyledi ben de barışırız diye düşündüm ikimiz de çok sinirliydik fakat dün 2 adet eski sevgilisini takibe almış ki ben telefonunda o kızların eskiye ait n*delerini bulmuştum ve çok büyük kavga etmiştik şimdi de geri takip etmiş... Sizce neden?
aldatıyor
sana inat (lütfen bu olsun ya)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen Metin şeklinde de cevap verin ankete oy verseniz de ikna olmazmışım gibi hissediyorum..
Sevgilimle yeni ayrıldık ben barışırız diye beklerken eski sevgililerini (2 tanesini) takibe almış neden?
Cevapla