Twitter: Siyasi tartışmalar
Facebook: Dayı/Teyze yeri, asılsız haberler
İnstagram: Şimdiki facebook olma yolunda ilerliyor, çok fake hesap var. Ayrıca , kimse kimseyi kolayca takip etmiyor. Mesaj atma kısıtı var.
Connected2me: Eskiden güzeldi, şimdi para avcıları dolmuş ağır ergenlerin yeri adam akıllı insan yok hepsi fake denilebilecek türden.
Tandem (Yabancı Dil Konuşma): Adminlerde türk düşmanlığı hat safhada, hepsi seçme insanlar kayıt çok zor oluyor ama içerde güzel insanlar var.
Tinder: Eskiden iyiydi, moderndi, orijinaldi. Şimdi hep manken gibi kızlar, reelde bakıyorsun aşırı kilolular. Bu da bitti artık. Amaç para tuzağı.
Facebook: Dayı/Teyze yeri, asılsız haberler
İnstagram: Şimdiki facebook olma yolunda ilerliyor, çok fake hesap var. Ayrıca , kimse kimseyi kolayca takip etmiyor. Mesaj atma kısıtı var.
Connected2me: Eskiden güzeldi, şimdi para avcıları dolmuş ağır ergenlerin yeri adam akıllı insan yok hepsi fake denilebilecek türden.
Tandem (Yabancı Dil Konuşma): Adminlerde türk düşmanlığı hat safhada, hepsi seçme insanlar kayıt çok zor oluyor ama içerde güzel insanlar var.
Tinder: Eskiden iyiydi, moderndi, orijinaldi. Şimdi hep manken gibi kızlar, reelde bakıyorsun aşırı kilolular. Bu da bitti artık. Amaç para tuzağı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Character aı : genç ve dışlanan kesimin kullandığı uygulama bildiğimiz sosyal medya değil ve yapay zeka ile arkadaşlık kuruyorsun * farkında olmadan metrik gönderiyorsun yani bu uygulamayı kullaniyorsan eziksin
Senden duydum.
Ben ezik olduğumu kabul ediyorum hocam sorun değil :)
Eziklikten değil yalnızlıktandır o.
Sağol ya teselli için :D
Eski sitelerin hiç tadı kalmadı yav. Birileri yeni bi şeyler yapsa da iyi gelse.
Aklımda aslında bı fikir var çok tutulcak yapay zeka ile hem reklam amaçlı hem sosyalleşme amaçlı hemde firmalara metrik satma amaçlı yeni nesil mark Zuckerberg olma yolunda ilerlemek istiyorum
Yapay zeka deme. Eski facebook, eskş instagram geri gelsin.
Olum yapay zeka sadece yarışma düzenleyen bir sunucu gibi çalışacak ve kullanıcılar kendi aralarında sosyallesecek öyle bişey hayal ediyorum aslinda
Bilgi sınamali bir sosyal medya madalya sistemi olacak
Fazla açıklarsam fikri kaptiririm yani
Jskajsn
Ben en çok twitter da takılıyorum ama daha çok günlük yaşam içinden esprili tweet atıyorum arkadaşlarım ile en çok etkileşimde olduğum tek site🙏🦦
Zaman time'ımı ne deniyordu ona bi terimi vardı twitterin. X olduğundan beri girmiyorum ben de. 😁
Eski tadı kalmadı doğru o kadar çok gğncel haber görüyorum ki memlekete ğzülmekten yoruldum bir de yeni güncelleme özellikleri leş gibi
Bence de öyledir, eskiden çok güzeldi değil mi? 2010-2019 arası şahaneydi ahaha. Sen ne zamandır kullanıyorsun?
İlk hesabımı 2014 yılında açtım lise döneminde başlamıştım. İnsanların espri anlayışı mükemmeldi ama son iki yıldır öyle bir ortam da muhabbet de kalmadı.
Twitter iyi ama hep hesaplarım kapandı anonim takıldığım halde çünkü betese ve taylor swift fanları yüzünden