İnternet & Teknoloji Televizyondaki sinyal yok ekranından nasıl tv kanalı açabilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Vestel 32VH3004 LCD markalı Televizyon böyle mavi ekran gösteriyor sinyal yok diyor kumandadan ayarı nasıl yapacağım? Güncellemeler+1 yıl Allah rızası için acill yardım edinnn Televizyondaki sinyal yok ekranından nasıl tv kanalı açabilirim? Cevapla Marka Soruları Televizyon Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Tv nin yanından hdmi - vga gibi seçeneklerde bi dolan bakalım. Uydu bağlı mı bu arada? 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Uydu bağlı dolaştım oraları ama çıkmadı gibi bir şey hdm3 olması lazımdı normalde Yorumla erkeksihayvan +1 yıl Onda 3 hdmi yoktur. Hdmi 2 yi dene orada var o seçenek. Bir de uydu açık mı emin ol Yorumla Soran +1 yıl Evet evet hallettim uydu sinyali kesildi bu sefer de😅 Yorumla erkeksihayvan +1 yıl Kabloyla oyna :) Yorumla
Yenigizliüye Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Öncelikle sinyal bir şekilde alman lazım 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kumandayla açıyorlardı kumandayla sinyal nasıl vericem Yorumla Yenigizliüye +1 yıl Kabloları once kontrol et menüde sinyal ara gibi bir yer olmalı Yorumla
graveoffileflies Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Televizyonun yan tarafına vur 1 6 Yorumla Soran +1 yıl İşe yaramıyor😭 Yorumla graveoffileflies +1 yıl Bu devirde ne yapacaksın ya yi Yorumla Soran +1 yıl Dizim vardı internet paketim azdı oradan izleyecektim Yorumla graveoffileflies +1 yıl Kumandadan HDmi seçtin mi Yorumla Soran +1 yıl Hallettim hdmi1 olacakmış uydu sinyali gitti bu sefer de😅 nasip değilmiş demek ki Yorumla graveoffileflies +1 yıl O giriş yerdeki kabloyu çevirip çıkar üstünü biraz elinle sil tekrar sokup çevir iyicene Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl verici bagliyarak 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani kumanda ile düzeltiyordu bizimkiler ama ben bilmiyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tv nin yanından hdmi - vga gibi seçeneklerde bi dolan bakalım. Uydu bağlı mı bu arada?
Uydu bağlı dolaştım oraları ama çıkmadı gibi bir şey hdm3 olması lazımdı normalde
Onda 3 hdmi yoktur. Hdmi 2 yi dene orada var o seçenek. Bir de uydu açık mı emin ol
Evet evet hallettim uydu sinyali kesildi bu sefer de😅
Kabloyla oyna :)
Öncelikle sinyal bir şekilde alman lazım
Kumandayla açıyorlardı kumandayla sinyal nasıl vericem
Kabloları once kontrol et menüde sinyal ara gibi bir yer olmalı
Televizyonun yan tarafına vur
İşe yaramıyor😭
Bu devirde ne yapacaksın ya yi
Dizim vardı internet paketim azdı oradan izleyecektim
Kumandadan HDmi seçtin mi
Hallettim hdmi1 olacakmış uydu sinyali gitti bu sefer de😅 nasip değilmiş demek ki
O giriş yerdeki kabloyu çevirip çıkar üstünü biraz elinle sil tekrar sokup çevir iyicene
verici bagliyarak
Nasıl yani kumanda ile düzeltiyordu bizimkiler ama ben bilmiyorum