Hangisini kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz renkli ve desenli sayfaları olan not tutma uygulaması var mı? Sesi yazıya çeviren ve AI destekli olan olursa iyi olur. 😅😅
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz renkli ve desenli sayfaları olan not tutma uygulaması var mı? Sesi yazıya çeviren ve AI destekli olan olursa iyi olur. 😅😅
yok tutmuyorum not falan kafama yazarım notları birde çok eskiden izlemiştim bir film vardı Not seni seviyorum diyordu her defasında ölmüş adam karısına yazıyordu güya ama meğerse kızın annesi yazıyomuş sonra kızda gitti başkasıyla tanıştı yani başta bir aşk vardı sonra yeni bir aşk oldu 2011 de bakmıştım
torpil morpil yok 😅
Google Keep ve Microsoft To Do kullanıyordum. Sonra Notion a geçtim.
E. İ. G. için teşekkür ederim.
Cevap
6Cevap
Hayır kullanmıyorum hafızam iyidir ama çok önemli not almam gereken bir şey olursa masamda bir defterim var oraya yazar not alırım.
not tutma dediği için tutmuyorum komşi
kim demiş
Kendi not uygulaması var, günlüğüde var
Telefonun kendi uygulaması var
Evet
Evet
Hiç ihtiyacım olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar