Arkadaşlar yurttayım internet acayip yavaş. Film izlemek istiyorum. Ne yapacağım?

Şikayetleri dikkate almıyorlar. Teknisyen sadece internet var mı yok mu ona bakarım dedi. Var ama acayip yavaş. Connect vs. yapıyorlar tarzı bir şey dedi. Tespit edin dedim bulamayız vırt zırt etti. Onlardan bir halt olmaz ümit yok. Ben ne yapabilirim? Bir şeyler yapmam lazım. Filmsizlikten kafayı yiyorum.
Arkadaşlar yurttayım internet acayip yavaş. Film izlemek istiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla