Dolap 1800 tl mi vermiyor, hesabımı da kapattı polise şikayet etsem faydası olur mu bilgi verin lütfen?

Arkadaşlar yardımcı olun lütfen geçen hafta dolap üzerinden 13 tane ürün gönderdim ürünlerim tam teslim edildi onaylanmasını Beklerken bir anda uygunsuz davranış sergiliyorsun denilerek hesabımı kalıcı şekilde kapattılar ve email'ime ıbanına paranı atacağız dediler ama bir haftadan fazla oldu atmadılar ne kadar e-mail atsam da dönüş yapmıyorlar uygulama üzerinden müşteri hizmetlerine yazmamız gerekiyormuş ama aynı telefonla başka numara ve e-postayla Yeni hesap da açtırmıyorlar ne yapacağımı şaşırdım cidden Sizce ne yapabilirim polis karakoluna gidip şikayet etmek istiyorum 1800 küsür param onlar da ve öğrenciyim çok da sıkışığım ihtiyacım var

Dolap 1800 tl mi vermiyor, hesabımı da kapattı polise şikayet etsem faydası olur mu bilgi verin lütfen?
Cevapla