"boku yersen" mesela sen biriyle seks yapsan ben bunu "boku yemek" olarak tanımlayabilirim. yani senin kaşar olduğunu tanımlarım (bu benim bakışımdır) ve bunu yapınca seni aynı zamanda "kötü" kategorisine almış olurum ve sana yapılan herşeyin olması gereken, mübah, hatta az bile şeklinde yorumlarım. ama bunu yapmaya hakkım yoktur "boku yemek" herkese göre değişen bir kavram, po.. rno video çeken bir kadın bile bir kişiye göre gayet normal bir insan, bir kişiye göre idam edilmesi gereken insan olabilir. finalde. bu arkadaşlar demek yokluk çekiyor ki internette kızların nu.. delerini görmek isteyecek ve onlara nu.. de atacak kadar zor durumdalar ama sen bunu "kötülük" olarak tanımlıyorsun ilginç.. o zamam 4 milyar kadın dünyada (dünyadaki insan sayısının yarısı kadın gibidir) hepsi oro... spu der işin içinden çıkarım. senin bilgin, hayata bakışın, kapasiten ne ki bu yorumu yapıyorsun?
bu örnekte kim kimi kullanıyor? adamlar dolandırıcı erkekler doğal olarak libidosu yüksek ve karşısında kız var sanıyo ve fake nu.. de atıyorlardır erkekler tahrik oluyo o da nu.. de atıyo ama zarar gören erkek.. şantaja uğruyor vesair. sen erkeği suçluyosun.
sen dolandırıcılaramı sallıyon? ee onu herkes biliyo zaten. bu çok rastlanan bir şey, yani suçluya değil bunlara yem olan erkekleri "sapık" görüp erkekleri suçlayan zihniyet...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
fotoya bakılırsa "pembe" görünümlülerin hepsinin erkek olmadığı görülüyor. ama bu olay çok fazla var bilinen bir şey.
Ohhh içimin yağları eridi 🤌👌
iyi misin lan, nasıl içimin yağları eridi?
B0ku yersen illaki kokarsın demişler 😏
"boku yersen" mesela sen biriyle seks yapsan ben bunu "boku yemek" olarak tanımlayabilirim. yani senin kaşar olduğunu tanımlarım (bu benim bakışımdır) ve bunu yapınca seni aynı zamanda "kötü" kategorisine almış olurum ve sana yapılan herşeyin olması gereken, mübah, hatta az bile şeklinde yorumlarım. ama bunu yapmaya hakkım yoktur "boku yemek" herkese göre değişen bir kavram, po.. rno video çeken bir kadın bile bir kişiye göre gayet normal bir insan, bir kişiye göre idam edilmesi gereken insan olabilir. finalde. bu arkadaşlar demek yokluk çekiyor ki internette kızların nu.. delerini görmek isteyecek ve onlara nu.. de atacak kadar zor durumdalar ama sen bunu "kötülük" olarak tanımlıyorsun ilginç.. o zamam 4 milyar kadın dünyada (dünyadaki insan sayısının yarısı kadın gibidir) hepsi oro... spu der işin içinden çıkarım. senin bilgin, hayata bakışın, kapasiten ne ki bu yorumu yapıyorsun?
Senin bu dünyada kendi çıkarın için bir başkasını kullanmaya Hakkın yok!!
Senin bakış açın bana ters
bu örnekte kim kimi kullanıyor? adamlar dolandırıcı erkekler doğal olarak libidosu yüksek ve karşısında kız var sanıyo ve fake nu.. de atıyorlardır erkekler tahrik oluyo o da nu.. de atıyo ama zarar gören erkek.. şantaja uğruyor vesair. sen erkeği suçluyosun.
Pardon da senin kafan almıyor mu
sen dolandırıcılaramı sallıyon? ee onu herkes biliyo zaten. bu çok rastlanan bir şey, yani suçluya değil bunlara yem olan erkekleri "sapık" görüp erkekleri suçlayan zihniyet...
Her iki cinsin de b0klukları var sende uzun uzun yazıp kendi cinsini temize çıkarma
Çünkü sokakta erkekleri değil kadınları tecavüz ediyorlar
Dolandırıcı bunları şikayet etmek lazım