Benim çocukluğum da kullandığım Efsane Klasik Kol Saatim idi 😍 Yeşil ışığı Alarm sesi muhteşem di en güzel detay su geçirmiyor oluşu 1990 ların efsanesi dir kendisi
Casio F-91W efsanesini kimleriniz hatırlıyor kullandınız mı ve nasıl Saat di sizce?
Onu hiç bilmiyorum. Casio saatleri o zamanlarda bana göre lüks ve pahalı gelirdi. Zamanının Seiko'su, Rolex'i gibi düşün. Almak aklımdan bile geçmezdi.
En İyi Cevaplar