Yaş 25. . Tuşlu telefona geçmeyi düşünüyorum.. sizce yapabilir miyim?

Daha önce yaptım... Sosyl medya kullanmıyorum zaten rehberimde 30 kişi var 10 kişiden fazla ailem saylr. Diğer 20 kişi ilede alakm yok arkdsm da yok samimi... Dolayısıyla watspta gerek yok.

Yaş 25. . Tuşlu telefona geçmeyi düşünüyorum.. sizce yapabilir miyim?
Cevapla