Ailenizden birisine gelen mesajları okudunuz mu?
Ben annemin twitter ve instagram mesajlarına denk geldim sizde durum nedir
Ailenizden birisine gelen mesajları okudunuz mu?
Ben annemin twitter ve instagram mesajlarına denk geldim sizde durum nedir
Hayır hiç sevmediğim bir durum olduğunu söyleyebilirim bir başkasının özeli ailem dahi olsa annem dahi olsa açıp onun telefonundaki mesajı okumayı hiçbir zaman sevmem, ancak kendisi şu telefonuma gelen toplu mesajlara bir yanıt ver şu mesaja bir bak dediği zaman bakarım..
Okudum babamın ve abiminindi sakıncalı bir durum bulmadım vakit Oldukça kontrol ederim malum erkek oldukları için hele bir şey yapsınlar kavga çıkartırım rezil ederim yiyorsa Bi halt yesinler.
Cevap
11Cevap
ailem yok
Annem -babam - erkek arkadaşım bunlar zaten çekinmez ailem mesaj gelince bi baksana ne gelmiş falan derler sorun olmaz erkek arkadaşım da arada bi baksana ya ben açarsam şimdi uzatirlar konuşmayı falan der jxkssjjxj
Kimsenin özeline bakmam. Sevgilimin telefonda şifre yok, bir kez telefona dokunmadım
Aranız nasıl sevgilinle ne kadar oldu
İyi gayet 1 yıla yaklaştık
Evlilik yaklaşıyor demekki ya cinsellik olmalı mi öncesinde
Düğüne az kaldı evet, ilişkiye göre değişir o durum
Sizin oldu mu
Olup olmaması ne değiştirecek?
Aynı ev öncesi fikir verir
Seni neden ilgilendiriyor onu anlamadım
okurum ne var bunda onlarda benimkileri okur bazen benim adima bile yaziyorlar canım istemediginde svdsvsasdv
Yok ebesinin personel arkadaşı
Neden sen mi konuşacaksın?
Çocukken çok yapıyordum bunu. Yetişkin olunca bıraktım. Herkesin kendi özel alanı ama hayatıma birisi girerse şansı yok, okurum.
En büyük zevkim. Herkesin teşefon şifresini bilirim
Abilerimin mesajlarını okumak aşşşırı hoşuma giderdi. Aynı şeyi eşime yapmıyorum ama abimleri ziyarete gidince onlara yine yapıyorum. Ben ruh hastasıyım
Hahah geçen marketteki kasiyerin mesajını okudum
Şeyefsiz kızı çok kötü kaydetmişti
Hayır özel hayat kavramına saygı duyarım sizin aksinize
Bravo
Okumuyorum onlarda benim telefonuma bakmıyorlar.
Annemin mesajlarını okurum ama kardeşlerimin özel alanına karışmam.
Genelde ben okurum iletirim ona telefona bakmadığı için
Evet okuduğum olmuştu ama yanlışlıkla
Erkek kardeşimin sevgilisi ile olan mesajları okudum.😂
Kızın ne tribi bitiyor, kardeşimin de ne kıskançlığı bitiyor okurken yoruldum 😂
Hayır bizim ailede özele karışılmaz
Durum nasıldı dm den yürüyen varmıydı.
Kimse bunu sormamış, ben de merak ettim 😂
@Xbirkadinim Yazdım
okudum babama bir kadın nude atmisti
Okurum ne olcakta saklı gizli yok
Bana denk gelmedi ama sana gelmiş demek ki
Yapmam öyle bir şey
Okumadım 😇
Okumam
Okumam
Evet okudum
Annen x mi kullaniyo
Asla
Hayır denk gelmedim
Okudum
Evet.
Okurum bazen
Okumam herkesin özeli var
okudum
Hayır okumadım
Okudum
Ozel şeyler varmıydı
Nasıldı
Okumadim
Evet
okudum
Evet arada okuyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?