Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu soru başlığı niye böyle oldu bilmiyorum sanirim yazamadim. Dediğim gibi öğlen 1 de mesaj yazmistim en son daha bir sey yazmadi işi oldugunu söylemisti ama bende konusmak istiyorum iki kelime ettik sadece ya gün içinde napsam yazsam mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ay kelimelerin arasına boşluk koy ruhum daraldı çıldırdim
Ya ben yapmadım ben boşluk koydum kendisi öyle olmuş siteyi degistirmisler
O değilde napsam sence arasam mi arayabilirsin demisti
Bence o yazmıyorsa sende yazma erkekler çok tuhaf varlıklar. Kendi haline bırak, ilgilenme, kendine ilgilenecek başka aktiviteler bul. O sana yazınca da geç cevap ver. Ters psikoloji yap.
Gerçekten çok tuhaflar tamam işi olabilir ama 8 saat yazmamak ne ya ben olsam dayanamaz yazardım hatta şu an zor duruyorum. Başka aktivite de bulamiyorum yurttayim zaten tüm arkadaslarim gitti birde o da yazmayinca sinirim bozuldu
Sakin yazma boş ver bunlara çok yüz verince kendilerini bir şey sanıyorlar
Akşam dayanamadım aradım konuştuk işi bitmemiş falan bana hak verdi ama bugün günaydın bile yazmadı erkekler hiçbir şeyi hak etmiyor
sende geç cevap ver , neden geç yaziyosun diye asla sormq
Ben onu yapamiyorum işte merak ediyorum onu konuşalim istiyorum daha birbirimizi yeni taniyoruz zaten ondan mi böyle yapiyor bilmiyorum
Okurken gözlerim kör olacak sandım
Hahahahh ya sorma ben düzgün yazmistim paylasilinca boyle oldu