Konuştuğumkişimesajageçcevapveriyoronu sıkmak istemiyorum ama merak da ediyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu soru başlığı niye böyle oldu bilmiyorum sanirim yazamadim. Dediğim gibi öğlen 1 de mesaj yazmistim en son daha bir sey yazmadi işi oldugunu söylemisti ama bende konusmak istiyorum iki kelime ettik sadece ya gün içinde napsam yazsam mi
Konuştuğumkişimesajageçcevapveriyoronu sıkmak istemiyorum ama merak da ediyorum?
Cevapla