çalışıyorken o zor karşıya müsait olunca bakarım diyorum öyle durumlarda ben :D bazen sesten yazıya çevirmeyi kullanıyorum o da sorunlu çevirdiği de oluyor yanlış çevirse gözünden kaçsa karşıya nasıl anlatacaksın o da ayrı bir dert 🤣
hem de nasıl kaç kez öyle hatalardan döndüm bir bilsen 🤣 araba kullanırken sesten yazıya özelliğini kullanıyordum. Zaten telefon tutacağı var rahat olur diye sonra kullanmayı bıraktım 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Genelde kimseye ilişmeyenlerdenim.
en temizi yoruyor bir yerden sonra
Benim için hiç fark etmez. aramak da olur.. mesaj atmak da olur. ama mesaj daha iyidir benim için.. zaten konuştuğum kimse de yok
Evet, uzun uzun yazmaktan sıkılıyorum emojisi, noktası, virgülü derken zaten konu dağılıyor bir yerden sonra 😀 konuşmak en iyisi, kısa ve öz..
Evet ya noktalama işaretlerini kontrol ediyorum bazen hatam var mı diye çoğu zaman da oluyor. :D
Yanlış işte olmaz 😃
tamam vurma yüzüme 🤣
Yorumumla dalga geçilmesin o zaman, rica ediyorum 😑😃
kim geçiyor 😱
Sanırım sorunun sahibi 🙁
çok ayıp o nasıl laf öyle 😱
Bilemedim 🙁
ben bildim 🤨
Arayan yok yazan yok bende aramıyorum yazmıyorum bugün ananemi aradım o da isim var diyip kapattı
kadını bezdirdin mi ne yaptın 🤣
Bu benim lan. Yaz yaz sıfır his sıfır tepki en temizi ses duymak
lan tepkisini geçtim bir şey anlatacaksın yazmak ölüm ya da insanlarla bütün gün yazışmıssın zaten artık yeter deyip aramak mantıklı geliyor
Esasen öyleyim konuşmak daha rahat.
gerçi yazarken bile dikte ile konuşarak yazdırıyorum gufffhf
Onu bazen ben de yapıyorum ama dikkat sorun çıkabiliyor 🤣
Alıştım fujfffjf
Aramak istiyorum ama henüz o ilham gelmedi tam üç aydır.
kimi
Her ikisini de sevmiyorum mesajlaşmak beni sıkıyor, sesli konuşmakta bi süre sonra sıkıcı geliyo bana.
Yok hiç öyle huylarım. Tüm gün zaten konuşuyorum 😅
Evet.
Mesajlaşmayı sevmiyorum o kadar ben.
En azından bir ses kaydı atarım yani.
sıkılmaktan değil de duygular daha net geçiyor karşıya konuşunca.. ne söylemek istendiği daha iyi anlaşılıyor..
Duruma göre değişir ama önemli bir konu ise aramayı tercih ederim
Evet ya mesaj sarmiyor
değil mi insan üşeniyor 🤣
Resmen eziyet
kesinlikle bazen sesten yazıyı kullanıyorum o da bazen saçmalıyor
Aynen ya
hayır gözünden kaçsa yanlış bir şey göndersen karşıya o da ayrı sıkıntı
Maalesef çok yaşandı
bilmem mi 🤣
Ben de sohbet uzayacaksa arıyorum hemen
bir yerden sonra işkence haline gelmeye başlıyor
Evet bazen direkt ararım
en temizi
Hayır aksine hiç aramayanlardanım
mesajlaşmayı mı seviyorsun daha çok 🤔
Konu yoksa onuda çok sevmiyorum
sen direkt muhabbet etmeyi sevmiyorsun anladığım kadarıyla
Sarmıyor ki bir yerden sonra
sen de haklısın
Değişir, bazen tam tersi.
neye göre değişiyor 🤔
Kişinin sesini duymak isteyip istemememe göre.
Bende yapıyorum bunu bazen.
yazmak bir yerden sonra gerçekten işkence haline geliyor
Ama whatsapp ses kaydı dinlemeyi falan da sevmiyorum hatta karşımda ki insana "arasana niye ses atıyorsun" diyorum 😂😂
çalışıyorken o zor karşıya müsait olunca bakarım diyorum öyle durumlarda ben :D bazen sesten yazıya çevirmeyi kullanıyorum o da sorunlu çevirdiği de oluyor yanlış çevirse gözünden kaçsa karşıya nasıl anlatacaksın o da ayrı bir dert 🤣
Çok kötü bir durum olurdu haklısın.. 😂😂
hem de nasıl kaç kez öyle hatalardan döndüm bir bilsen 🤣 araba kullanırken sesten yazıya özelliğini kullanıyordum. Zaten telefon tutacağı var rahat olur diye sonra kullanmayı bıraktım 🤣
Oluyor bazen öyle şeyler 😃
kişisine göre değişir mi diyorsun yani 🤪
Kesinlikle 😃
Ellerim yoruluyor. Ses iyi
valla bir yerden sonra artık üşeniyorsun yazmaya
Bana iki türlüde tam işkence gibi geliyor 🫠
Yok çatlayana kadar devam
Mesajlaşırım sıkılmam
evet tam da bu benim
aramıza hoş geldin 🤣
Bu ben 😂😂
ben sen olamazsın 😱
Bazen olur öyle 😂😂
ne olur sen mi ben mi 🤣
Benzerlik 😂😂
değil mi ikizler olmanın yan etkisi mi acep 🤪
O kadar olsun ama dimi😂
olsun olsun :D
yok mesajlasmayi seviyorum
Evet..
Yok severim mesajı..
İyi fikir
Aramayı daha çok sevmem
Bazen evet
Ses atarım
bak bu da mantıklı 🤔 sesli mesaj biraz daha yaşlı gibi geliyor bana
Yaşlandım zaten 😂
daha dur sıranı bekle 🤣
Geçmiş bizden 😂
Şaka bir yana telefonla konuşurken özel alanım ihlal edilmiş hissediyorum konuşurken arkada ne olsa duyuyor diye karşıdaki 😂
daha dur benim yaşıma gel ondan snora öyle dersin 🤣
Son 2 aydır 100 yaşındayım 😂
maşallah maraton koşucusu gibisin hızını alınca durduran olmuyor🤣 nasıl becerdin bunu 🤔
Hamile kaldım 😂
eskiden kadın sporcular doping niyetine hamile kalırdı biliyorsun değil mi 🤣 sen de niye böyle bir etki oluşturdu :D
Bugün hastanede ağlayarak biraz da siz beni taşır mısınız diye yalvarıyordum bebikolara 😂
sen ne vicdansız bir kadın çıktın öyle 🤣
Ben taşıyamıyorum benim anneliğim 17. haftaya kadarmış istifa edeceğim edemiyorum da 😂
onu yapmadan önce düşünecektin 🤣
Yaptık bi kere ne yapalım ya 😂
o zaman ağlamayacaksın 🤣
Ya ben 3 canlıyım ya 🥲
ikiz mi bir de 😱
Evet o yüzden ağlarım da istediğimi yaparım 😂
yoookk