açmaz diye biliyorum?
Ex sevgilim izliyor.. numaramı silmiyor.. küssek de wp tan izlemeye devam.
Baştan söyleyim onu sevdiğimi biliyor ve kullanma bir durum olmamış.
açmaz diye biliyorum?
Ex sevgilim izliyor.. numaramı silmiyor.. küssek de wp tan izlemeye devam.
Baştan söyleyim onu sevdiğimi biliyor ve kullanma bir durum olmamış.
Ben bi gun kaza yaptım arabayla bir kadınla çarpıştık kadın telefon numarasını verdi kaza anında acil gitmesi gerekiyordu sonra ekledik rehbere hala. silmedim.3 sene oldu whatapa durum. atimca kaza clio diye cikiyor aklıma. gelmedi silmek 😂😂😂
O başka ama :) biz kavgalıydık konuşmuyorduk beni instadsn engelledi ona sert gittim diye slışksn olmadığı için, bir sure açmıyordu sonra baktı ben yokkum, açmaya başladı hep be burdayım izliyorum.. sonra doğum günü geldi kutladım yazdım hoş karşıladı güldük falan...
bide kaba biridir :) o yüzden nede yokluyor ordan neden silmiyor..
Demek ki barışırız biz diyor olabilir dönüş yapar yakında ne kadar sevgili oldunuz
Oradı karışık yaklaşık bir sene sonra net duramadığı için sorumluluk alamadığı için ben uzaklaştım.. ayrıiykrn 1.5 sene 1-2 kere görüştük, sevdiğimi biliyor, bu kız iyi bu kız beni seviyor bu kız başka, hani sadık yazışmaz flortleşmez, ama kenarda dursun hesabı mı? Hani ben ilişki yapamıyorum gecelik takılacağım ama o beni sevsin?
Hepsi yaşları bilmiyorum ama erkeklerin böyle dönemleri var oluyor yani yedekte tutmak kaba bir tespit belki de emin değil kendi duygularından
Ben 28 kendisi 33
Yani yıllarca suruyor gibi :) ben yok olunca çıkıyor bir yerden :) ama detsen ki grlip seni kullanıyor yok
Yani aslında yaşı da uygun ama bilemedim acaba başka bir şey olabilir mi benim gene bir arkadaşım böyle sevgilisi vardı uzatmalı çat diye gitti başka biriyle Nisan yaptı aile faktöründen dolayi
Yok işte, vaya uyum da vardı, sadece ben fazla sevdim :) o da ilişki yapamıyordu sanırım grcelik tskılıyordu, benimle sarsıldı uzun surdu, kopamadı.. Bir kere şey demişti, ben de biliyordum böyle olacsğına uzak durmak istedim denedim ama yapamadım.. vr hala varız ama yokuz
33 yaşında adam böyle konuşuyorsa isin var gene dr sen bilirsin tabi ki ama hayatına devam et bence ergen ergen tavırlar çekilmez yani 😂😂
Birsz anladınız gibi.. ilişki yaşamak belki dr zülüm gibi grliyor ona nedense :) yoksa yaşamamak için sorun görmedim. Hani en uzun benimleydi hani sevmedi tamam, bendrn sonra da mı sevemedi.. ama işte
Hayatıma devam ediyorum bir şekilde fakat çok sevdim be :) arada böyle düşüncrler geliyor gidiyor.. yarım kaldı :) hayırlısı..
Eee zor tabi sevdiğin zaman karşındaki de böyle şeyler yapınca üzülüyorsun ama hayat kısmet herşeyin hayirlisi
Evet, kaderimizde ne varsa yine de o olur ne diyelim.. Teşekkür ederim :)
Cevap
3Cevap
Benim ex itina ile her hafta ya da 2 haftada bir bahane ile yazar ve cevap veriririm bir şey hissettiğim ya da unutamadığımdan değil egosu tatmin olsun kafayı takamsın diye mesela
Durum öyle değil ki.. öylrsine yazmıyor yazmıyorum öylesine görüşmüyoruz. Ben çok sevdim o duygulu birşryden kaçıp hep ilişki yapamıyorum sorumluluk alamıyorum derken ben gittim. Benlik bir şey de değil olsa kaç tane sevgili yapardı
sen izletmek istiyorsan izlet ama sakın yüzünü gösterme
Sakın yüzünü göstetmr derken ne kastettiniz.. Şu sn artık bir şey paylaşmıyorum, merak ediyorum nedne öyle yapıyor.
İsim. olmaz
Yedek olmuşsun be
Yedek nedir bilir misiniz? :) Yedek olunca görüşüyorsub kullanılıyorsun :) Belirtipim gibi kullanma durum olmadı :) olmaz da yeni tanımıyorum, yıklarcs saygısızlık yapmadı😊
Biliyor musun, insanlar hikayeyi bilmeden belki alışkanlıktsn hazır crvap verir o yüzden kıss özetleyim :)
Psikolojik problemler ilişki yapamamak sorumluluk alamamak, en uzun dure benimleydi sonrası zaten varsa gecelik var.. duygullıktsn kaçtığı için, sevgimi biliyor ve belki ona iyi geliyor belki kaybetmek istemiyor belki bir gün yapabilirsem o kıza dönerim diyor, bilmiyorum bildiğim şey çok defa gelip kullanabilirdi asla yapmadı.
Bu devirde bu kadar güzel seven pek yok sanırım :) o yüzden kötüleyrmem.. Bende yedek olamam karakterim davranışım olgunluğum başka :) sadece sevdim ve uzak durdum
Neyse ne birsk sen merak etme :) İnsan gibi sordum duygularımı açtım birşry bilmeden havadan konuşamam. Çekemiyordam sormam bile :) İyi akşamlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?