Engelleyen kişiyle iletişim kurmamak ve uzak durmak mı daha iyidir, yoksa onunla konuşmak ve durumu açıklığa kavuşturmak mı?

Dün çok değer verdiğim bir insan beni engellediği için ağladım gece sabahlara kadar kendimi kötü hissettim fakat bugün misafirliğe gittim, psikolojik olarak biraz iyi geldi zamanla bu durum geçer mi bilemiyorum.

Ancak engelleyen kişinin haklı nedeni vardı ve bana son şans vermişti, ancak kızdı bağırdı engelledi. Çok üzüldüm.

Engelleyen kişiyle iletişim kurmamak ve uzak durmak mı daha iyidir, yoksa onunla konuşmak ve durumu açıklığa kavuşturmak mı?
Engelleyen kişiyle iletişim kurmamak
Onunla konuşmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
twitter.com/.../1779540120741286134

Soru Twitter kızlar soruyor sayfasında gördüm teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Engelleyen kişiyle iletişim kurmamak ve uzak durmak mı daha iyidir, yoksa onunla konuşmak ve durumu açıklığa kavuşturmak mı?
Cevapla