
Diyelim ki sosyal medyanız yok hayatınızda neler değişir?

Diyelim ki sosyal medyanız yok hayatınızda neler değişir?
Yaşarım niye yaşamayım? Sosyal medyasızlık öldürmez ya :d
Sıkılırım birazcık
Cevap
10Cevap
Evet yaşayabilirim tek fark daha sıkıcı olurdu her şey
daha uretken olurum ozellikle KS kapanirsa iyi olur ahahaaj
Sosyal medyasız yaşıyorum ya bir şey olmuyor yaşamaya devam ediyordum sjsjsj
Yaşarım arada kullanmadığım oluyor zaten 2 3 gün ara veriyorum.
Ben her türlü yaşarım beni yaşayanlar bensiz yaşayabilirmi Kalın sağlıcakla 🙋♂️
Yaşarım hatta daha iyi yaşarım nerden aklıma soktun akşam herşeyi kapatıyorum
Rahatlikla yasarim
Burası YouTube var sadece bende
yaşarım ama çok sıkıcı olur
Yaşarım bence
Yaşarım ama sıkılırım
🤔🤔🤔pin ve googel olmadan yaşayamam
Wp olsun yeterli, yaşarım
Var olması ile olmaması arasında çok fark yok..
Evet neden olmasın
Hayır yaşayamam
Evet
Yaşarım
Yaşıyorum
Evet yaşardım
Yaşarım ne var
Yaşarım
Yaşarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar