Iphone kullanmayı çok fazla kişi kullanıyor diye mi istiyorsunuz yoksa gerçekten özellikleri mi cazip geliyor?

Sd kart yuvası olmaması bana saçma geliyor mesela android kullanıcısıyım. Hiç iphone kullanmadım. Bana hiç cazip gelmedi. Iphone u bu kadar cazip kılan şey gerçekten ne merak ediyorum

Iphone kullanmayı çok fazla kişi kullanıyor diye mi istiyorsunuz yoksa gerçekten özellikleri mi cazip geliyor?
Cevapla