El blenderi ısındı azcık şimdi de çalışmıyor soğuyunca çalışır mi bu zıkkım 😥?

Nasıl bozulabilirsin daha 5 ay bile olmadı alalı 😔😔

Güncellemeler
+1 yıl
Ay çalışıyor daha da elimi sürmem 😑
El blenderi ısındı azcık şimdi de çalışmıyor soğuyunca çalışır mi bu zıkkım 😥?
Cevapla