Ben galiba bu olurdum🤷🏻♀️ çünkü bazen insanlar ne diyor anlamıyorumm


Tekdüze olacak bir karaktere sahip değilim o yüzden tek bir emojiyle anlatılamam
Teşekkürler
🥱🥱🥱
Cevap
20Cevap
Ben bu olurdum ♾️
Bir emoji olmak isteseydim 🙂 gülen yüz emojisini tercih ederdim
Emojiler aptalca geliyor bana yazarak ifade edebilmek lazım fikirleri/hisleri
😊😇 Bu emojilerden olurdum
🫰🖕bence bunlar olurdum
🙄🙄 bu olayım
Ağlayan göz drama queennnnn
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😱 bu.
Bu diyeyim :)
Kesin🥰bu olurdum.
😞😞
😐..
😃 bu olurdum
🙈🙉🙊
Şu 🥺
🤷🏻♂️🤷🏻♂️
😶😶
😉😏
Bu aralar 😶
🤖🤖🤖
😎 Bu olayım
sinirli
🥲bu
🥰 bu
🩺 olmak isterdim
Pompacı
🤔🤔🤔
🤠🤠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar