• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Telefon ekranına kendi fotoğrafını koyan biri nasıl birisidir?

Aybuke6 u
Aybuke6 Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
412
Yapay Zekaya Sor

Sadece kendini beğenmişler mi telefon ekranına kendi fotoğrafını koyarlar🤔

Telefon ekranına kendi fotoğrafını koyan biri nasıl birisidir?
Cevapla
Telefon Soruları Fotoğraf Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayayyçaaa
    Ayayyçaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    yaşla alakalı birinin yorumunu okuyunca daha da emin oldum bundan size normaldi bizde alay edileceği için kimsenin aklına bile gelmez kendi fotoğrafını koymak.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • eftelya80
    eftelya80 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 80%
    +1 yıl

    Kendi özel eşyası sonuçta sosyal medya hesabına foto koymak kadar normal bence ama ben kimsenin fotosunu koymam hareketli tema kullanmayı tercih ediyorum..

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

84

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Bence buradan anlaşılmaz.. yani kendini çok seviyor da olabilir.. ama ben koymazdım kendi resmimi.. sevgilim olursa belki onu koyarım

    4
    0 Yorumla
  • astroceydaa
    astroceydaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Valla ben koyuyorum hayatımdada en fazla degeri kendime veriyorum en cok kendimi seviyorum baktıkca icim aciliyor illa baskalarini koyacam diye birsey yok o zmn profil fotograflarinizada cicek bocek koyun kendinize hicmi deger vermiyorsunuz bu kadarmi özgüvensizsiniz.

    2
    1 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İsteyen istediğini koyar ne var bunda

      Yorumla
  • ayazbirkalem
    ayazbirkalem Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece kendini begenmisler koymaz. Böyle nitelendirilmemeli... O zaman anne babasına değer vermiyor evliyse çocuğuna da değer vermiyor anlamı taşır. İnsanına göre degsiir bence. O anki ruh hali duygusu karakteri etkendir... Sanırım bilinmez. Anca gözlemlemek gerek hayatınızda olan bir arkadas akraba vs ise

    1
    4 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ben genelde öyle görüldüğü için soruyu o şekilde sordum yoksa kendini çok seviyor da olabilir, fotoğrafın anısı da olabilir problem yok :)

      Yorumla
    • ayazbirkalem
      ayazbirkalem
      +1 yıl

      Hayır ben genel anlamda cevap verdim soruyu eleştirerek diye anladim soru amacını yanlış aksettirdiysem cevapta ksuura vakma

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Sorun yok 🙃

      Yorumla
    • ayazbirkalem
      ayazbirkalem
      +1 yıl

      Teşekkürler anlayış için 👍

      Yorumla
  • kaptankenan
    kaptankenan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben doğal karşılıyorum.. Telefon ekranını kişisel zevklerimize ve kullanışlarını kendimize göre ayarladığımız kişisel iletişim aletimiz olmasından dolayı kendi fotoğrafı ile kişiselleştirmesi gayet normal geliyor 🙂

    3
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendisiyle aşırı barışık ve kendisini çok seven birisi olarak düşünürüm ben :D ama gerek var mı buna hiç yok

    1
    2 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bende arada koyuyorum. Çok hoşuma giden fotoğraflarım oluyor ama iki üç güne sıkılıp değiştiriyorum😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      olabiliyor işte bunlar ben gerek duymam duyana da saygı duyarım elbette :)

      Yorumla
  • cyrax1
    cyrax1 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ciddi sıkıntıları vardır kanki😆
    Kendi fotoğrafını koyanlarla aynaya uzun süre bakanlar kapışır fkfkk

    2
    1 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İkisini de yapıyorum 🫠

      Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Afilli duvar kağıtları çıkmadan önce çoğu kişi telefonunun ekranına kendi fotoğrafını koyardı. Ben öyle hatırlıyorum çünkü. Ama nedense şu zamanda garipseniyor. Bana çok normal geliyor. Kendini beğenmişlikle bağdaştırmıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Deli1deli
    Deli1deli Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Birde telefon zil sesini sevdiği şarkı yapanlar var onları ne yapicaz 😂

    2
    10 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çok normal😅

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hatta aşırı normal 😂

      Yorumla
    • Deli1deli
      Deli1deli
      +1 yıl

      Pot mu kırdım acaba 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Benim kendi zil sesim var😅

      Yorumla
    • Deli1deli
      Deli1deli
      +1 yıl

      Telefonun kendi zil sesi mi 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet ama ekrana bazen kendi fotoğrafımı da koyuyorum 😂

      Yorumla
    • Deli1deli
      Deli1deli
      +1 yıl

      Olur arada öyle ya 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çok tatlıyım çünkü🫠

      Yorumla
    • Deli1deli
      Deli1deli
      +1 yıl

      Ona ne şüphe 😅

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      🤭🤭

      Yorumla
  • вeyeғendi
    вeyeғendi Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendini seven insanlar diyelim biz onlara olur mu? 😇

    1
    1 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Tabiki dee 🤗

      Yorumla
  • Ceyhunn26
    Ceyhunn26 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 95%
    +1 yıl

    Alakası yok, sonuçta telefon kişiye özeldir istediği resmini koyabilir

    4
    0 Yorumla
  • yengeçburcu94
    yengeçburcu94 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Kendini beğenmiş ile kendini önemseyen arasında ciddi bir fark var. Ekran fotoğrafı yapınca mi önemsiyorsunuz demeyin, her yerde biraz "ben" olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Doğa tabiat falanda olabilir ama bence mütevazi biridir, başkasının değil kendi resmi olmasını tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 894 cevap paylaştı.

    Normal birisidir herhalde. Hiç onu düşünmedim. Bende hep aynı Atatürk fotoğrafı oldu pek değişikliğe gitmedim.

    1
    0 Yorumla
  • sacmaliklardunyasi2
    sacmaliklardunyasi2 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 78%
    +1 yıl

    Yüzümün yarısı var ekran kilit resmimde çünkü güzel çıkmış kaşım gözüm shshshdh çünkü bu benim telefonum neden kendi resimi koymayaym 😂

    1
    0 Yorumla
  • Düşünürbiribilir
    Düşünürbiribilir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır, kendini beğenmişlikten değil. Bende ekranıma kendi resmimi koydum çünkü fotoğraf hoşuma gitti. 😄

    1
    0 Yorumla
  • Dostoviski
    Dostoviski Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 605 cevap paylaştı.

    Allah Allah ne var bunda ya , buna da bir şey buldunuz siliyorum. : )

    1
    1 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Arada ben de yapıyorum ya, normal bir şey bence ama çok zıt görüşte olanlar da var. Görmek istedim🤗

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.

    Başka ne sebeple ana ekrana koysunlar ki, megalomanlık!

    1
    0 Yorumla
  • Sugarman06
    Sugarman06 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendi fotoğrafımı ekrana hiç koymadım duvar kağıtlarım hep farklı model oldu

    1
    0 Yorumla
  • ayhanist3435
    ayhanist3435 Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynen öyle kendini beğenmiş ve kendine aşık olanlar

    1
    0 Yorumla
  • birtanekızzz0
    birtanekızzz0 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Özgüvenle kendini sevmeyle alakası yok bence gereksiz kendini beğenmişlik başka açıklaması yok.

    1
    0 Yorumla
  • gskız21
    gskız21 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl

    özgüvenli mi diyek ne diyek (bende koyuyordum bi ara 🙈😅)

    1
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben koyunca iki sn sonra ayy şu tipe bak diyip değiştiriyorum 😂🤣

    1
    0 Yorumla
  • Sibelbamesi
    Sibelbamesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende kendi fotoğrafımı koyuyorum kendimide beğeniyorum ne var bunda

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Cringe hayatım boyunca hiç koymadım koyanları da anlamadım

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    egodur telefonunu alanlara kendini gösteriş şekildir vs vs

    1
    0 Yorumla
  • iSooo1
    iSooo1 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 548 cevap paylaştı.

    Nasıl birisiymişim diye bakmaya geldim :D

    2
    3 Yorumla
    • iSooo1
      iSooo1
      +1 yıl

      Kendi fotoğrafımı telefonuma koyan birisi olarak sebeplerimi sıralayayım. Mantık yürütmeden düşünenlere gelsin. Bir kendimden nefret etmiyorum, iki telefonumu kaybedersem bir başkası bulduğunda resmimi görünce bana ait olduğunu düşünecek, üç fotoğrafı güzel çekmişim, dört bu beni alakadar eder, beş herkes gibi kendimi herkesten önde görüyorum çünkü ben yoksam diğerlerini nasıl fark edebilirim dimi? Benim yerime bir başkasının fotoğrafı olması için evlenmiş olmam lazım ki ikimizin fotoğrafı olsun.

      Yorumla
    • Gunesh2212
      Gunesh2212
      +1 yıl

      Aslında gayet haklı nedenler ben koymuyorum biri görünce rahatsız oluyorum diye ya da ana ekrana koyarım kilit ekranı boş kalsın diye , evlenince aynen beraber foto koyucam hoş bişey bence

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet bazen ben de koyuyorum. Çok hoşuma giden fotoğraflar olabiliyor. Kendimizi sevmemiz kadar normal bir şey yok

      Yorumla
  • Angell20
    Angell20 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence hiç alakası yok tamamen tercih meselesi ama ben mesela hobilerimi ya da hayallerimi sevdiğim şeyleri koyarım

    1
    0 Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Benimde ekranımda kendi fotom var ne alaka kendimi koyacam tabii jdj

    2
    0 Yorumla
  • Yagrop
    Yagrop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendinle barışık ama yalnız

    1
    13 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Neden yalnız

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      Kendinle barışık kimseye ihtiyacı yok gibi görünen, biri olsa hayatında onunla olan fotoğrafını koyardi.

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Olabilir mantıklı

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      sen kedi fotorafını koydun mu?

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet arada yapıyorum ama dediğin gibi sevgilim varken onunla olan fotoğrafımızı yapmıştım

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      Anladım güzel olan o zaten, artık sevgilin yok mu

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hayır yok

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      Yani artık evlensen fena olmazdı: )

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      😂😂 hayırlısı

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      Öyle tabi hayırlı bir kısmet umarım gönlüne göre olur ve ekranında eşinle resmin olur

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için

      Yorumla
    • Yagrop
      Yagrop
      +1 yıl

      Rica ederim iyi geceler

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İyi geceler

      Yorumla
  • gözümKIZarıyoo
    gözümKIZarıyoo Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Fiziken kimse onu göremiyor mu 😂😂😂

    1
    14 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Kendisi de görecekmiş😅

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Haha saçmalık 😅

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ayanaya baksın 😂😂😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Olmaz ön ekrana şart 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah ben geçen gün koydum küçük ekrana, kızlar güldü 😂😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Hhaah gulmekte haklılar 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Yakıştı ama😂😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Bakayım 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bakarsın 🤭

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Uzaktan mı 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Fark etmez 😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Yakından olsun 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      En güzeli 😅

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Gece_Mavisi__
    Gece_Mavisi__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    evet kendini beğenenler bence

    1
    10 Yorumla
    • Gece_Mavisi__
      Gece_Mavisi__
      +1 yıl

      sanada artık yorum yapmicam 😒

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • Gece_Mavisi__
      Gece_Mavisi__
      +1 yıl

      yaptığım yorumlara beğeni yapıyorsun sadece

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hmm olabilir. Bazılarına yazıyorum ama denk gelmemiştir

      Yorumla
    • Gece_Mavisi__
      Gece_Mavisi__
      +1 yıl

      hiç denk gelmiyor

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Çok cevap verme eğiliminde değilim sanırım. Mesela senin görüşüne katılmadım ama olabilir saygı duyarım deyip beğendim

      Yorumla
    • Gece_Mavisi__
      Gece_Mavisi__
      +1 yıl

      anladım o zaman ben yorum yapmıyım umarım senin görüşünle aynı olanlar yorum yapar :)

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Sen bilirsin ama ben farklı görüşleri görmekten de mutluluk duyuyorum. Her görüşe cevap yazamam sonuçta

      Yorumla
    • Gece_Mavisi__
      Gece_Mavisi__
      +1 yıl

      neden yazamıyorsun ki

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      70 tane görüş var

      Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 563 cevap paylaştı.

    Ben ego kibirden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Telefon kaybolursa felan ekranda kendi resmini bu sebepten koyduklarını düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Buzlukahvem
    Buzlukahvem Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Kendimi ancak profesyonel bir makınayla çekilmiş ve arkadan uzaktan manzaralı koyarım o da çok düşük ihtimal.

    0
    0 Yorumla
  • külmasalı
    külmasalı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Yooo bende koyuyorum resimim var ne kadar güzelim kendime bakarak motive oluyorum yani hiçte kendini beğenmiş biride değilim alakask neymiş anlamadim

    0
    0 Yorumla
  • butterfly09090909
    butterfly09090909 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Arkadaşlar soru hakkım doldu yazar mısınız diyelim hesabı iptal ettik aynı gün içinde açıp tekrar iptal edebilir miyiz

    0
    4 Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      14 gun süresi var bu 14 gun içinde milyon kez sil aç

      Yorumla
    • butterfly09090909
      butterfly09090909
      +1 yıl

      Aynı hesap üzerinden oluyor değil mi

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Evet mail aynı olmalı

      Yorumla
    • butterfly09090909
      butterfly09090909
      +1 yıl

      Tamamdır açıp bir şerefsizi şikayet edip tekrar iptal etmem gerekiyor

      Yorumla
  • PSicópataAmor
    PSicópataAmor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    kendi telefonuna başkasının fotosunu mu koycaktı yani

    1
    0 Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben koymadım ama koyan kendini seven biridir

    1
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayatında kendinden daha değerli biri yoktur herhalde

    1
    0 Yorumla
  • Papayya0
    Papayya0 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bilmiyorum ama hep orta yaşlı kadınlar koyuyor çevremde hiç genç olup koyanı görmedim daha

    1
    0 Yorumla
  • SarıKuşak
    SarıKuşak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Üşendiğim için kaldı öyle değiştiremiyorum üşeniyorum 😴

    1
    0 Yorumla
  • isak123490
    isak123490 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sadece kendi resmini komak istemiştir telefon onun ya

    1
    0 Yorumla
  • AşKıNKuZeY
    AşKıNKuZeY Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benimki oğlumun resmi var neyi seversen onu koyarsin

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı.

    Bazı manifest durumları var ben koyuyorum kusura bakmayın.

    0
    0 Yorumla
  • looklonly
    looklonly Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İsteyen istediğini koyar, ben de bir gece manzarası var.

    0
    0 Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben çocukluk fotoğrafımı kullanıyorum ve de bundan çok mutluyum. Kimseyi ilgilendirmez bence

    0
    0 Yorumla
  • teknolojikaletler
    teknolojikaletler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Yo ne alaka adamın kendi kişisel telefonu hoşuna gitmiştir koyar yani.

    0
    0 Yorumla
  • hsnknglclr48
    hsnknglclr48 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Noraml birisidir ne varki bunda beğenmiştir bir fotoğrafını telefon ekrana konmuştur gayet normal sıradan bir hareket olduğunu düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Sunrise_sunset_
    Sunrise_sunset_ Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl

    Bana komik gelir kendi telefonuna kendi resmini koyan

    0
    1 Yorumla
    • alina_sss
      alina_sss
      +1 yıl

      Disardaki kisiyimi koyacam tabiki kendimi koyacam kisisell ozelim benim sonucta

      Yorumla
  • BirtakımReklamişleri
    BirtakımReklamişleri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 44%
    +1 yıl

    Ben koymuyorum koyanlara da kendini bu kadar mı seviyosun diyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Ya kendini herkese göstermek istiyor ya da kendini çok seviyor

    0
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendimle fotom var kendimi beğenmiş mi oldum. d

    4
    0 Yorumla
  • Daiask23
    Daiask23 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hiç koymadım resmimi Gs fotoğrafları var

    1
    14 Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      💛💙 yapmadan geçemedim 😂

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Vay fenerlisin maça git bari Urfa da kupa finali var 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Biletler satılmadı daha dimi

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Satışlar yeni başladı ama sizin başkan maça çıkmıcaz diyor 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Haha bu aralar pek takip edemedim bir bakayım🤗

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Bak bakalım çok karışık şuanda ali koç bize saldırıyor sürekli 😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Ali başkan diyorsa doğrudur🤗

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Hiç sevmiyorum onu oyuncağı alınmış gibi ağlıyor hemen benimde adım da Ali üzülüyorum 😂😂😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Bence öyle değil🤭 Ben çok ilgiliydim, maçları bile kaçırmazdım ama son birkaç aydır hiç bakmıyorum bile

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Aslında çok iyiydi hakemler yüzünden Gs fb trabzon birbirine girdiler gündem hep onlar var şu an

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet doğrudur, hevesim kaçtı sadece

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Neyden hevesimiz kaçmadı ki

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      🙃🙃:)

      Yorumla
    • Daiask23
      Daiask23
      +1 yıl

      Öyle işte 😄

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yalnız ya da yakışıklılığıyla egolu biri

    1
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama belki de böyle de değildir, olmayabilir. Ben hiç yapmadım nereden bileyim.

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Arada güzel oluyor🤗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Demek ki sen yapıyorsun 😅

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun o zaman sjjsj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aa bu arada moderatörmüşsün yeni görüyorum 😅

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Geçmiş olunacak bir şey yok ki. Egoist değilim. Kendimi seviyorum sadece 🥰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka yapıyorum ya 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gülelim diye yani 🙂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Sorun yok 🤗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızıl saçlı mısın gerçekte de?

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Evet ama boya 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Normali nedir

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Siyah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hm anladım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki gerçekte de gözlük kullanan biri misin bir de burnunda ki neydi unuttum 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse burası tanışma yeri değil kusura bakma 😄

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah yok gerçekte öyle değilim😂😂 sadece beğenerek yaptığım bir avatar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasıl birisin acaba merak ettim çok meraklı birisiyimdir de jsjs

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Belli belli meraklı olduğun😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ekleyeyim mi seni olur mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse ya da boş ver iyi ayrılalım 😀🙂, iyi günler.

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      İyi günler 😂

      Yorumla
  • Yenikızz6
    Yenikızz6 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Narsistlikle alakası yok. Kendinj seviyordur o fotoyu seviyordur anısı vardır. Boş manzara fotosu bana anlamsız geliyor mesela ya da pinstrest bulunan duvar kağıtları onun yerine kendini aileni koymak daha güzel

    0
    0 Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal bir şey bence.

    2
    0 Yorumla
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Kendini tanımaya çalışıyordur.

    1
    0 Yorumla
  • YesMama
    YesMama Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Koyabilir normal birsey

    1
    0 Yorumla
  • -AEG-
    -AEG- Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 90%
    +1 yıl

    Hiç yapmadım sevmemde..

    1
    0 Yorumla
  • ᏝAVAᏁᏖA
    ᏝAVAᏁᏖA Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim çocukluk resmim var

    1
    0 Yorumla
  • Elfelfelff
    Elfelfelff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 83%
    +1 yıl

    Nasıl biri olduğu böyle anlaşılmaz

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (119)
Devamını Gör(164)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Telefon ekranına kendi fotoğrafını koyan biri nasıl birisidir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Telefon duvar kağıdına kendi fotoğrafını koyan insan? 5 cevap verildi
Bir insan telefonun duvar kağıdını kendi resimini koyar? 10 cevap verildi
Telefon ekranına kendi fotoğrafınızı koyar mısınız? 21 cevap verildi
Birinin telefonunu kariştirip fotoğraflarına yazışmalarna bakmak ayip mi? 9 cevap verildi
Kendi fotoğrafını telefon duvar kağıdı yapan biri hakkında ne düşünürsünüz? 7 cevap verildi
Telefon duvar kağıdına kendi fotoğrafını koyan var mı? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨