Sadece kendini beğenmişler mi telefon ekranına kendi fotoğrafını koyarlar🤔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
yaşla alakalı birinin yorumunu okuyunca daha da emin oldum bundan size normaldi bizde alay edileceği için kimsenin aklına bile gelmez kendi fotoğrafını koymak.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kendi özel eşyası sonuçta sosyal medya hesabına foto koymak kadar normal bence ama ben kimsenin fotosunu koymam hareketli tema kullanmayı tercih ediyorum..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
95
Cevap
84Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBence buradan anlaşılmaz.. yani kendini çok seviyor da olabilir.. ama ben koymazdım kendi resmimi.. sevgilim olursa belki onu koyarım
40 Yorumla
+1 yılValla ben koyuyorum hayatımdada en fazla degeri kendime veriyorum en cok kendimi seviyorum baktıkca icim aciliyor illa baskalarini koyacam diye birsey yok o zmn profil fotograflarinizada cicek bocek koyun kendinize hicmi deger vermiyorsunuz bu kadarmi özgüvensizsiniz.
21 Yorumla
+1 yılSadece kendini begenmisler koymaz. Böyle nitelendirilmemeli... O zaman anne babasına değer vermiyor evliyse çocuğuna da değer vermiyor anlamı taşır. İnsanına göre degsiir bence. O anki ruh hali duygusu karakteri etkendir... Sanırım bilinmez. Anca gözlemlemek gerek hayatınızda olan bir arkadas akraba vs ise
14 Yorumla- +1 yıl
Hayır ben genel anlamda cevap verdim soruyu eleştirerek diye anladim soru amacını yanlış aksettirdiysem cevapta ksuura vakma
- +1 yıl
Teşekkürler anlayış için 👍
+1 yılBen doğal karşılıyorum.. Telefon ekranını kişisel zevklerimize ve kullanışlarını kendimize göre ayarladığımız kişisel iletişim aletimiz olmasından dolayı kendi fotoğrafı ile kişiselleştirmesi gayet normal geliyor 🙂
30 YorumlaKendisiyle aşırı barışık ve kendisini çok seven birisi olarak düşünürüm ben :D ama gerek var mı buna hiç yok
12 YorumlaCiddi sıkıntıları vardır kanki😆
Kendi fotoğrafını koyanlarla aynaya uzun süre bakanlar kapışır fkfkk21 Yorumla
+1 yılAfilli duvar kağıtları çıkmadan önce çoğu kişi telefonunun ekranına kendi fotoğrafını koyardı. Ben öyle hatırlıyorum çünkü. Ama nedense şu zamanda garipseniyor. Bana çok normal geliyor. Kendini beğenmişlikle bağdaştırmıyorum.
10 YorumlaBirde telefon zil sesini sevdiği şarkı yapanlar var onları ne yapicaz 😂
210 YorumlaKendini seven insanlar diyelim biz onlara olur mu? 😇
11 YorumlaAlakası yok, sonuçta telefon kişiye özeldir istediği resmini koyabilir
40 Yorumla
+1 yılKendini beğenmiş ile kendini önemseyen arasında ciddi bir fark var. Ekran fotoğrafı yapınca mi önemsiyorsunuz demeyin, her yerde biraz "ben" olmalı.
10 YorumlaDoğa tabiat falanda olabilir ama bence mütevazi biridir, başkasının değil kendi resmi olmasını tercih ederim.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 894 cevap paylaştı. Normal birisidir herhalde. Hiç onu düşünmedim. Bende hep aynı Atatürk fotoğrafı oldu pek değişikliğe gitmedim.
10 Yorumla
+1 yılYüzümün yarısı var ekran kilit resmimde çünkü güzel çıkmış kaşım gözüm shshshdh çünkü bu benim telefonum neden kendi resimi koymayaym 😂
10 Yorumla
+1 yılHayır, kendini beğenmişlikten değil. Bende ekranıma kendi resmimi koydum çünkü fotoğraf hoşuma gitti. 😄
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 605 cevap paylaştı.
+1 yılAllah Allah ne var bunda ya , buna da bir şey buldunuz siliyorum. : )
11 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılBaşka ne sebeple ana ekrana koysunlar ki, megalomanlık!
10 Yorumla
+1 yılKendi fotoğrafımı ekrana hiç koymadım duvar kağıtlarım hep farklı model oldu
10 Yorumla
+1 yılAynen öyle kendini beğenmiş ve kendine aşık olanlar
10 Yorumla
+1 yılÖzgüvenle kendini sevmeyle alakası yok bence gereksiz kendini beğenmişlik başka açıklaması yok.
10 Yorumlaözgüvenli mi diyek ne diyek (bende koyuyordum bi ara 🙈😅)
10 Yorumla
+1 yılBen koyunca iki sn sonra ayy şu tipe bak diyip değiştiriyorum 😂🤣
10 Yorumla
+1 yılBende kendi fotoğrafımı koyuyorum kendimide beğeniyorum ne var bunda
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCringe hayatım boyunca hiç koymadım koyanları da anlamadım
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılegodur telefonunu alanlara kendini gösteriş şekildir vs vs
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 548 cevap paylaştı. Nasıl birisiymişim diye bakmaya geldim :D
23 Yorumla- +1 yıl
Kendi fotoğrafımı telefonuma koyan birisi olarak sebeplerimi sıralayayım. Mantık yürütmeden düşünenlere gelsin. Bir kendimden nefret etmiyorum, iki telefonumu kaybedersem bir başkası bulduğunda resmimi görünce bana ait olduğunu düşünecek, üç fotoğrafı güzel çekmişim, dört bu beni alakadar eder, beş herkes gibi kendimi herkesten önde görüyorum çünkü ben yoksam diğerlerini nasıl fark edebilirim dimi? Benim yerime bir başkasının fotoğrafı olması için evlenmiş olmam lazım ki ikimizin fotoğrafı olsun.
- +1 yıl
Aslında gayet haklı nedenler ben koymuyorum biri görünce rahatsız oluyorum diye ya da ana ekrana koyarım kilit ekranı boş kalsın diye , evlenince aynen beraber foto koyucam hoş bişey bence
Bence hiç alakası yok tamamen tercih meselesi ama ben mesela hobilerimi ya da hayallerimi sevdiğim şeyleri koyarım
10 Yorumla
+1 yılBenimde ekranımda kendi fotom var ne alaka kendimi koyacam tabii jdj
20 YorumlaKendinle barışık ama yalnız
113 Yorumla
+1 yılFiziken kimse onu göremiyor mu 😂😂😂
114 Yorumla- +1 yıl
Haha saçmalık 😅
- +1 yıl
Olmaz ön ekrana şart 😂😂
- +1 yıl
Hhaah gulmekte haklılar 😂😂
- +1 yıl
Bakayım 😂😂
- +1 yıl
Uzaktan mı 😂😂
- +1 yıl
Yakından olsun 😂😂
- +1 yıl
😂😂
+1 yılevet kendini beğenenler bence
110 Yorumla- +1 yıl
sanada artık yorum yapmicam 😒
- +1 yıl
yaptığım yorumlara beğeni yapıyorsun sadece
- +1 yıl
hiç denk gelmiyor
- +1 yıl
anladım o zaman ben yorum yapmıyım umarım senin görüşünle aynı olanlar yorum yapar :)
- +1 yıl
neden yazamıyorsun ki
İnternet & Teknoloji konusunda 563 cevap paylaştı. Ben ego kibirden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Telefon kaybolursa felan ekranda kendi resmini bu sebepten koyduklarını düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılKendimi ancak profesyonel bir makınayla çekilmiş ve arkadan uzaktan manzaralı koyarım o da çok düşük ihtimal.
00 YorumlaYooo bende koyuyorum resimim var ne kadar güzelim kendime bakarak motive oluyorum yani hiçte kendini beğenmiş biride değilim alakask neymiş anlamadim
00 Yorumla
+1 yılArkadaşlar soru hakkım doldu yazar mısınız diyelim hesabı iptal ettik aynı gün içinde açıp tekrar iptal edebilir miyiz
04 Yorumla- +1 yıl
14 gun süresi var bu 14 gun içinde milyon kez sil aç
- +1 yıl
Aynı hesap üzerinden oluyor değil mi
- +1 yıl
Evet mail aynı olmalı
- +1 yıl
Tamamdır açıp bir şerefsizi şikayet edip tekrar iptal etmem gerekiyor
+1 yılkendi telefonuna başkasının fotosunu mu koycaktı yani
10 Yorumla
u +1 yılBen koymadım ama koyan kendini seven biridir
10 Yorumla
+1 yılHayatında kendinden daha değerli biri yoktur herhalde
10 YorumlaBilmiyorum ama hep orta yaşlı kadınlar koyuyor çevremde hiç genç olup koyanı görmedim daha
10 YorumlaÜşendiğim için kaldı öyle değiştiremiyorum üşeniyorum 😴
10 Yorumla
+1 yılSadece kendi resmini komak istemiştir telefon onun ya
10 Yorumla
+1 yılBenimki oğlumun resmi var neyi seversen onu koyarsin
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Bazı manifest durumları var ben koyuyorum kusura bakmayın.
00 Yorumlaİsteyen istediğini koyar, ben de bir gece manzarası var.
00 Yorumla
+1 yılBen çocukluk fotoğrafımı kullanıyorum ve de bundan çok mutluyum. Kimseyi ilgilendirmez bence
00 Yorumla
+1 yılYo ne alaka adamın kendi kişisel telefonu hoşuna gitmiştir koyar yani.
00 Yorumla
+1 yılNoraml birisidir ne varki bunda beğenmiştir bir fotoğrafını telefon ekrana konmuştur gayet normal sıradan bir hareket olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılBana komik gelir kendi telefonuna kendi resmini koyan
01 Yorumla
+1 yılBen koymuyorum koyanlara da kendini bu kadar mı seviyosun diyorum 😂
00 YorumlaYa kendini herkese göstermek istiyor ya da kendini çok seviyor
00 Yorumla
+1 yılKendimle fotom var kendimi beğenmiş mi oldum. d
40 YorumlaHiç koymadım resmimi Gs fotoğrafları var
114 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYalnız ya da yakışıklılığıyla egolu biri
124 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma belki de böyle de değildir, olmayabilir. Ben hiç yapmadım nereden bileyim.
Cevap sahibi+1 yılDemek ki sen yapıyorsun 😅
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun o zaman sjjsj
Cevap sahibi+1 yılAa bu arada moderatörmüşsün yeni görüyorum 😅
Cevap sahibi+1 yılŞaka yapıyorum ya 😄
Cevap sahibi+1 yılGülelim diye yani 🙂
Cevap sahibi+1 yılKızıl saçlı mısın gerçekte de?
Cevap sahibi+1 yılNormali nedir
Cevap sahibi+1 yılHm anladım
Cevap sahibi+1 yılPeki gerçekte de gözlük kullanan biri misin bir de burnunda ki neydi unuttum 😅
Cevap sahibi+1 yılNeyse burası tanışma yeri değil kusura bakma 😄
Cevap sahibi+1 yılNasıl birisin acaba merak ettim çok meraklı birisiyimdir de jsjs
Cevap sahibi+1 yılEvet 😅
Cevap sahibi+1 yılEkleyeyim mi seni olur mu?
Cevap sahibi+1 yılNeyse ya da boş ver iyi ayrılalım 😀🙂, iyi günler.
Narsistlikle alakası yok. Kendinj seviyordur o fotoyu seviyordur anısı vardır. Boş manzara fotosu bana anlamsız geliyor mesela ya da pinstrest bulunan duvar kağıtları onun yerine kendini aileni koymak daha güzel
00 YorumlaNormal bir şey bence.
20 Yorumla
+1 yılKendini tanımaya çalışıyordur.
10 YorumlaKoyabilir normal birsey
10 YorumlaHiç yapmadım sevmemde..
10 YorumlaBenim çocukluk resmim var
10 Yorumla
+1 yılNasıl biri olduğu böyle anlaşılmaz
10 Yorumla- Devamını Gör (119)
Devamını Gör(164)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Telefon ekranına kendi fotoğrafını koyan biri nasıl birisidir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer