Ben herhangi bir satış alış mal mülk için vekalet vermiycem ailem başından beri üniversiteye gitmeme karşı büyük kavgalar ettik son sınıfım ben bu zamana kadar hicbi Okulla ilgisi seylerimi onlarla paylaşmadım bu konuda kırgın olduğum için ve zaten ugrasmazlar söylesem de farklı bir şehirde formasyon eğitimine kayıt olucam ben gidemiycegim için okul için hakkımda işlem yapabilir diye vekalet vermem lazımmış ama ailem duysun istemiyorum çünkü tekrar kavga cikicak başına buyruk iş yapiyosun biz yapma dedikçe falan vs. O yüzden soruyorum kısaca durumu anlatmak istedim beni daha iyi anlayıp net cevap vermeniz için çünkü ben hiç bilmiyorum hiç noterle işim olmamıştı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
evi arabayı manitaya verme
Öyle birsey için değil o kadar canım değilim
canım yazmıştım ama canım olmuş
Yaşına bağlı
21 yaşındayım
O zaman kimse göremez e devletine girilmediği sürece, veya başkalarının hakkına dahil olmadığın sürece
Başkalarının hakkında dahil olmadığın sürece derken ortak bir mal hisse vs. İçin falan mı dediniz
Ben herhangi bir satış alış mal mülk için vekalet vermiycem ailem başından beri üniversiteye gitmeme karşı büyük kavgalar ettik son sınıfım ben bu zamana kadar hicbi Okulla ilgisi seylerimi onlarla paylaşmadım bu konuda kırgın olduğum için ve zaten ugrasmazlar söylesem de farklı bir şehirde formasyon eğitimine kayıt olucam ben gidemiycegim için okul için hakkımda işlem yapabilir diye vekalet vermem lazımmış ama ailem duysun istemiyorum çünkü tekrar kavga cikicak başına buyruk iş yapiyosun biz yapma dedikçe falan vs. O yüzden soruyorum kısaca durumu anlatmak istedim beni daha iyi anlayıp net cevap vermeniz için çünkü ben hiç bilmiyorum hiç noterle işim olmamıştı
Açıklamayı noterde bu şekilde yaparsanız, bir sorun olmaz, sizin adınıza işlemleri yapar
Evet SMS gider
18 yaşından büyüğüm ve ailemden kimse benim adıma bir hat kullanmiyor nasıl SMS gider
Tedbir amaçlı
Ne tedbiri 18 yaşından küçük olsam anlarım da sizce de biraz saçma değil mi
Ben araba alırken babama SMS gidiyordu. Hat benim üzerime
Ama benim üzerime bir hat yok hat olsa biliyorum gidiyor onun dışında oluyor mu diye soruyorum