
Fotoğrafları shoptan öldürenlerden misiniz yoksa doğallıktan yana olanlardan mı?

Fotoğrafları shoptan öldürenlerden misiniz yoksa doğallıktan yana olanlardan mı?
İçerik kime ve neye ait olursa olsun her fotoğraf düzenlenir ve düzeltilir mutlaka. Sadece dozunda denge gerekiyor. Yüzde 70 doğal yüzde 30 filtre olabilir.
O kadar doğal yani bende yaparım o kadar😇
Aşırı yapmam hayır onu sadece efektler kraliçeleri bilir 😅
Hahahah senin ihtiyacın yok zaten 😇
Cansın 🙏🏻😄
Üstteki foto gerçekse hep yaparım ajshhs
Vala gerçek galiba 😂😂
Ama iki farklı kişi gibi resmen😂
Cevap
8Cevap
Hayır ben hiç yapmam.. zaten fotoğraf da çekilmiyorum.. bazen siyah beyaz yaparım o kadar ama oda shop sayılmaz renk değişik sadece
Uygulamasını indirsem yaparım affetmem ama uğraşmıyorum çok fazla
İnsan o ilk direnci kıramıyor 😂
Shopluları görünce bi düşünüyo insan
gecen bi ortamda resim çekelim dediler paylaşmaya poz vermemiz birkaç saniye sürdü ama bizeve gidene kadar shopladı arkadaş okdar uzun uğraştıki son halini göremedim hjkl
O fazla abartmış ya 😂 o kadar uğraşınca insan foto çekmeye erinir 😂
Benlik olmadığına ikna oldum orada hjk
Aman ben foto bile çekmeye üşeniyorum 😇
Aynen öyle
Sadece kırpma falan yapıyorum Çok fazla fitre kullanmayı sevmem
Işık ve açıya dikkat edince gerek kalmıyor aslında..
bencede aşırı yapmam ama yine illa biraz yaparım
Hayır yapamam ama bu ara sanp ten çekiyorum fotoraflari 😅😅😅
Shop beni daha çok çirkinleştiriyor o yüzden yapmıyorum asdjdk
Yaparım arada mecburen, Instagram da iyi görünmek zorundayım sonuçta. 😎
Abi ben şopsuz şopsuz güzelim 🥳🥳
Ooo özgüven yani helal 😇
Yok, övünmek gibi olmasın kameram cok iyi🤣
Kamera olmasa da zaten senin de efekte ihtiyacın yok 😇
Yaaa🙏🙏
Hayır yapmam
İhtiyaç yok anlaşılan 😇
Aynen çok şükür ki yok 😊
Hayır
Zaten amele gibi poz veriyorum 😃
hayırrr
İhtiyacım yok mu diyorsun😇
Özgüvene bak sen 😇😂
Yapmam hayir.
Yapmam
Bazen yapıyorum
Hayır yapmam
hayır yapmam
Hayır olduğu gibi
Fizigimse yapmam ama arka planla ilgiliyse yaparim
yapmam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?