Inst. Neden mesaj butonum görünmüyor.. ben takip etmeyince kimse yazamiyor.. tum ayalar da acik ama?

Inst aero kullandığım için olabilir mi?

Inst. Neden mesaj butonum görünmüyor.. ben takip etmeyince kimse yazamiyor.. tum ayalar da acik ama?
Cevapla