
Telefonda çok zaman kaybettiğimizi ama kopamadığımızı kabul ediyoruz. Peki telefonda zaman kaybetmesek hangi aktiviteyi yapardınız? Görsel mizah amaçlıdır ciddiye almayınız 😂

Telefonda çok zaman kaybettiğimizi ama kopamadığımızı kabul ediyoruz. Peki telefonda zaman kaybetmesek hangi aktiviteyi yapardınız? Görsel mizah amaçlıdır ciddiye almayınız 😂
Kitap okumak ya dert ettim kendime artik
Beni mod yaptın artık rahat 😂😂 oku güzelce 😇
Yalan söylüyor kendi mod oldu ben onun ekmegini yedim jsjsjs evet geceleri cok zamanim oluyor okurum
Bak inkar etme devam ederim 😂😂
Sevmiyorum biliyorsun 😀
Biliyorum ama neyse tamam 😂
Uyurum
Cevap
7Cevap
Ben zaten telefon kullanmıyorum çok fazla
telefonum olmadığı için hep bilgisayar başındayım
Kafamı kaldırsamda pek kimseyle konuşmak istemem öylece duvara bakarım boş boş 😒😒
bır zaman burada bır arkadaşla sohbet ederken bana kımseyi takip etmiyorsun insan içine çık biraz diyordu ((: yaa halbuki ben zaten hayatın içindeyim asıl burası hapishane gibi
Ecitomun bana yazıp açıklama yapmasına taktım. Gelip açıklasın sonra dünyayı Feth ederim mfjdj
Spor yapardım sanırım
Yapay zekalı yazılıma odaklanırım
kaldırıyorum ve kitap okuyorum
Kitap okurum..
Film izliyorum
Ders çalışırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?