Sizce arkadaşlık uygulamalarından düzgün bir ilişki bulunabilir mi?

Ben utangaç biri değilim ama pek ortamım yok kızlarla konuşmak için, iş yerinde konuşuyorum ama, onlarla da yaş farkımız var, ama muhabbette sıkıntı yok her türlü konu bulur konuşurum yani, aktivite olarak da bi spor yapıyorum yani başka bir şey yok, arkadaşlık uygulamalarında geziniyorum ama, tipimi mi beğenmiyor insanlar yoksa başka bir sepepten mi bilemiyorum, eşleşmiyoruz, acaba nerede hata yapıyorum? ben ne yapıcam? var mı öneriniz?

Sizce arkadaşlık uygulamalarından düzgün bir ilişki bulunabilir mi?
Cevapla