
İnstagram, twitter, facebook. Allah ne verdiyse like atıyorsa. Şüphe duyar mısınız?

İnstagram, twitter, facebook. Allah ne verdiyse like atıyorsa. Şüphe duyar mısınız?
Takip etmesi zaten mümkün değilken gidip de beğeni atıyorsa engellenme çanları dan dannnn çalar acımam engellerim. Sosyal medyadan kastımız bu siteyse mesela bu siteden birinin yorumunu beğenmesini de ben şüpheli buluyorum. Masum şeyler değil bunlar. Alnımızda keriz amblemiyle dolaşmıyoruz kimse kusura bakmasın
Bilse güzel olur zoraki hiçbir şey yok bende. Canı isterse istemezse kapı da sapı da orada 😂
Ben şüphelenmem hiç bir şekilde.. çünkü bir kadın sevgilim olduysa zaten ona hem kalbimi hem de güvenimi vermişim demektir.. aynı kişinin paylaşımlarını da zaten beğenmez. çünkü böyle bir durum varsa ortada bir şey de olduğunu bilmeleri lazım.. yani mesela arkadaşlarının tüm paylaşımlarını beğeniyordur ayırt etmeden onda bir şey aramam ama aynı kişi ise sorun demektir
Yeni açıkçası şüphe olmaz eğer gerçekten güveniyorsan onu kişinin kim olduğunu biliyorsan Ama tabii bir noktadan sonra da sınırlarını çizmesi gerekiyor dakika başı 50 adamın gönderilerini falan beğenmesi hoşuma gitmez öyle kalp işareti koyarak güzel bir uyarı yaparım
Kızı tanıyorsam ve iki tarafın da birbirine bir yürüme durumu olmadığından eminsem sıkıntı yok. Şimdi benim de var instagramda tüm fotoğraflarımı beğenen ve benim de beğendiğim kişiler. Aramızda bir yürüme durumu yok. O yüzden tanımadan yorum yapmak sağlıksız.
Kadınlar şaşırtıyor :D
Niye 😅
Cevap
26Cevap
Benim sevgilim olacak kişiyle çıkacağım ilk datede önüne koyacağım sözleşme maddelerinin birisi şu. Hiçbir sanal mecrada hesabı olmayacak, Ne Facebook, ne Instagram, ne Twitter ne KS hiçbir yerde hesabı olmayacak. Fake açmaya falan kalkmasın her türlü tespit eder elini belini kırarım. Bu benim kırmızı çizgim
Riayet etmeyecekse en başta söylesin biliyim ki yola hiç çıkmayalım.
Beğenileri tutarlıysa sorun olmazdı sanırım ama yaylım ateşi gibi beğeni dağıtıyorsa bi noluyo derim yerli yersiz attığı beğeni sorun olabilir onun dışında beğeni olayına gereksiz anlam yüklemem
Açıklamaya göre cevaplamışım sürekli aynı kişiymiş hayırdır o kim ki
%1 lik bir ihtimal de olsa, şüphe duyarım.
Tabi bu sürekli beğeni atma olayına şüphe yaklaşımı, sanatçı vs. Gibi şeyler için değil.
Aynen öyle.
Sürekli aynı kişi olan kim ama yabancı mı, tanıdık biri mi? Yabancılar gözden pek kaçmıyor zaten de tanıdıkları da kimse farketmez.
Araya kaynar.
Kesin aralarında bir şey vardır, hiç şaşmaz.. nereden bildiğimi sormayın
Bu kadar sıkı takipte olmasının muhakkak bir sebebi vardır. Şüphe uyandırır
Sürekli aynı kişinin paylaşımlarını beğenmesi, sürekli aynı kişiyle yorumlaşması veya bu siteyi ele alırsak; sürekli aynı kişinin sorularına gitmesi de benim gözümde sıkıntıdır...
İyi madem sorularına gelmiyelim sıkıntı çıkmasın 😄 bu ne alaka. İnsanın arkadaşları vardır
@Degisik_-_ tek kişiden bahsediyoruz hanımefendi 😂
Ya bırakın beyefendi, mağraya dönünüz 😄
Sürekli karşı cinsi takip edip gönderilerini beğenen biri bana masum gelmez zaten. Flört de olsa sevgili de olsa böyle biri benden uzak olsun.
Duyarım. Ben hayatına girdikten sonra, kadın akrabası hariç kimseye beğeni yapamaz. Aranıyor musun? derim yani..
O kişi artık sizin sevgiliniz değil, onun sevgilisi olmaya adaydır. Bir olur, iki olur ama üç olmaz. Tak sepeti koluna, herkes kendi yoluna.
Sürekli mi? Bunu bir kere yaparsa ısırırım o parmağı.
Şüpheden çok o insana ilgisi olduğunu ele verir.
Evet yaratır buradaki şüpheden sanık da yararlanamaz
Kız ise şüphe uyandırmasa bile rahatsız eder sen hayırdır koçum derim yani..
Beğeni atma da bir şey yok ki iletişim varsa flört konuşması o zaman sıkıntı
Kim o kişi mühim. Aralarındaki sohbet mühim. Bazı nüanslar önemlidir
Belki arkadaşı falan ya da uzaktan akrabası. Kendisine önce sorarım bi
Tabi ki şüphe uyandırır, erkek milletine güven olmaz...😄
Evet şüphe duyarım. Erkeklere güven olmaz:))
Şüphe yaratır sıkıntı da yaratır çünkü güzel sıkıntı çıkartırım
Bilmem o kadarını kontrol edicegimi zanetmiyorum ama denk gelirsemde sorarim noluyo diye
Duyarım tabi ki kıskanç krizleri devreye girer
Ne paylaştığına ve yazdığına göre değişir. Gözlemlerim.
İçini bildiğim için, kızmam da, beğemdiği paylaşımlar gıcık tipler bazısı
İnsan şüphe etmeye görsün.
Her türlü davranış batar insana.
Şüphelenipte yanıldığım olmadı ama kanıtlayana kadar susarım ben.
Evet kesinlikle duy ben aptal gibi şüphe etmedim aldattı
Yüzde yüz yani
Hayır yaratamaz
Yaratır
Dusundumde Kıskanç biri olduğuma göre azıcık olabilir 😌😌
O kişiyi bi araştırırım gözlemlerim.
Evet yaratır, o ne öyle
Sorgusuz sualsiz direkt terk ederim
O like’ları kendine atsın tövbest
Tabiki yaratır. Noluyor hayırdır derdim.
Tabii ki insanda şüphe uyandırır
Hayır yaratmaz
Her an aynı kişi ortamı gerer.
Sosyal medyalar kapatılsın
Şüphelenmeyen kendinden şüphelensin
Tabiki duyarım güven de bir yere kadar
Şüpheyi aşar bence o durum 😂
Kesinlikle. Kıskançlık krizine girerim.
Yok şüphe duymam ne olcakki 😂
O kadar takip etmem sanırım
Şüphelenirim öyle bir şey yapamaz
Evet bir sorarım hayırdır ne iş derim
Olabilir kim olduğuna bağlı olarak değişir.
sevgilim birisinin fotoğrafını begenemez.
Ne oldu sevgilin mi kizdi😄
Evet acaba benden önceki flörtü veya sevgilisi mii
Evet yaratır.. Detaylara dikkat eden bir insanım..
Sıkıntılı bir durum
Bi hayırdır der insan ya ne bileyim
Duyarım duyarım
Bir tamam, iki belki ama üçüncüde hayırdır derim..
Kalkanı hazırla boynuz gelebilir
Yaratır ve mutlaka bir durum vardır.
Tabii ki biraz şüphe uyandırır
Ayarı veririm.
Atamaz 😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?